سیدمحمدعلی افشانی، شهردار تهران در توییترش به پویش #فرزندت_کجاست پاسخ داد.

شهردار تهران به پویش به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پویش #فرزندت-کجاست چالشی است که در چند وقت اخیر حسابی داغ شده است و کاربران شبکه‌های اجتماعی این سوال را از تمام اعضای دولت دارند که بدانند آیا فرزندان مسئولین در وطن خود زندگی می‌کنند یا در کشورهای خارجی مشغول به تحصیل یا کار هستند؟ پاسخ این سوالات درمانی برای کاربران محسوب نمی‌شود اما دلیلی است تا بدانند که آیا مسئولین نیز  پایبند اصول اخلاقی و اعتقادی جامعه هستند یا خیر و حقیقت ماجرا چیست؟

کمپین #فرزندت-کجاست؟ همچنان ادامه دارد و شروع آن از سید عباس صالحی، وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی بود؛ او اولین وزیری بود که با انتشار توضیحاتی به سوال این کمپین پاسخ داد و در کنار آن مسئولان دیگری بودند که به این کمپین پیوستند و مردم را از شرایط فرزندان خود آگاه کردند.

مصطفی هاشمی طبا، مسعود پزشکیان، جواد کریمی قدوسی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی،  سیدمحمد علی ابطحی، شهیندخت مولاوردی از دسته افرادی بودند که به طور صریح به سوال کاربران پاسخ دادند و اینبار سیدمحمدعلی افشانی، شهردار تهران در توییترش به پویش #فرزندت_کجاست پاسخ داد.

پاسخ این پرسش بدین شرح است:

سه فرزند دارم که همه در ایران هستند.زینب، دانشجوی دکترای سازه و زلزله دانشگاه شریف و مرضیه،فارغ التحصیل مهندسی برق و آماده ادامه تحصیل، سید محمد امین،دانش آموز و دامادم آقا سعید خرسند،دانشجوی دکترا سازه و زلزله دانشگاه شریف.

شهردار تهران به پویش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
امیدوارم حداقل نصفشون برن تو کار تولیدی نه دلالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
خدا‌ بهتون‌ رحم‌ کنه