رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: از ابتدای مرداد تا کنون ۱۲ انبار برنج به میزان ۴۰۰ تن و ارزش ریالی ۲۸ میلیارد ریال کشف شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدرضا صفی‌خانی،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: از ابتدای مرداد تا کنون ۱۲ انبار برنج به میزان ۴۰۰ تن و ارزش ریالی ۲۸ میلیارد ریال کشف شده است.

 

محمدرضا صفی‌خانی بیان کرد: با توجه به شرایطی که به وجود آمده و حساسیت‌های موجود در بازار کارگروهی تشکیل شده و عملیات لازم برای نظارت و کنترل ویژه بازار در دستور کار این سازمان و دستگاه‌های مرتبط قرار گرفت.

 

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته و حضور دستگاه‌های مختلف همچون تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف، بسیج اصناف و دستگاه‌های امنیتی اقدامات خوبی در این راستا در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: در مردادماه سال جاری اقدامات مناسبی برای کنترل بازار در دستور کار قرار گرفته و در این مدت بیش از ۵ هزار بازرسی در سطح استان انجام شده است و علاوه بر این شاهد برگزاری گشت‌های مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، پشتیبانی امور دام، معاونت غذا دارو و سایر دستگاه‌ها هستیم.

 

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان در ادامه با اشاره به رشد ۱۳۶ درصدی بازرسی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: در این مدت همچنین از نظر تعداد پرونده‌های متشکله رشد ۵۶ درصدی و ارزش ریالی پرونده‌ها رشد هزار و ۱۰۰ درصدی را شاهد بودیم.

 

صفی‌خانی ادامه داد: کشف ۱۲ انبار برنج به میزان ۴۰۰ تن و ارزش ریالی ۲۸ میلیارد ریال در شهرستان‌های دورود و خرم‌آباد، کشف ۱۰ انبار پودر شوینده و روغن‌های خوراکی به ارزش ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، ۲ انبار روغن به ارزش ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، ۵ انبار لوازم‌خانگی، یک انبار بزرگ شکر به ارزش ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این مدت به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/ب

 

کشف ۴۰۰ تن برنج احتکار شده در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.