حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد گفت: مقابله با تمام زمینه های فساد در کشور مطالبه آحاد مردم از قوای سه گانه کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ امام جمعه موقت سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه رهنمودهای اخیر و تاکید دوباره رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساداقتصادی را یادآوری کرد و گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند : دشمن در جنگ نظامی و امنیتی علیه کشورمان شکست خورده است و بهمین علت درصدد ضرب زدن به اسلام و جنگ اقتصادی علیه کشورمان برآمده است .
حجت الاسلام مهدوی نژاد افزود : بنابه فرموده رهبری مبارزه با فساد اقتصادی  فقر و فاصله طبقاتی فقط وظیفه قوه قضاییه نیست بلکه تمام دستگاه های اجرایی بخصوص دستگاه های تقنینی موظف هستندبا نظارت های دقیق تر ازعوامل ایجاد فساد اقتصادی جلوگیری و با آن مبارزه کنند .
امام جمعه موقت سمنان اجرای دقیق قوانین را رفع کننده بسیاری از مشکلات بخصوص مقابله با تحریم ها دانست و گفت : مدیریت درست و هوشیاری مسوولان در خنثی سازی تحریم های اقتصادی علیه ملت ایران بسیار تاثیر گذار است .
تبریک و گرامیداشت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و عید سعید قربان موضوع دیگری بود که امام جمعه موقت سمنان به آن اشاره کرد .
حجت الاسلام مهدوی نژاد آزادگان را نمادآزادگی در برابر نفسانیت دانست و گفت : آزادگان مایه عزت و افتخار ایران اسلامی هستنند.
امام جمعه موقت سمنان به سالروز شهادت حجاج خانه خدادر سال 94 هم اشاره کرد و گفت: قاطعیت رهبری در برابر رژیم آل سعود عزتمندی حجاج ایرانی را به عربستان یادآوری کرد .
کودتای 28 مرداد هم موضوع دیگری بود که حجت الاسلام مهدوی نزاد به آن اشاره کرد و گفت : این واقعه درس بزرگی به دشمنان اسلام داد .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.