کشف کالا‌های احتکار شده از ۲ انباردرخراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۱۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال کالای احتکار شده از ۲ انبار در ۲ شهرستان نیشابور و سبزوار کشف شد.

کشف کالا‌های احتکار شده از 2 انباردرخراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی سودجو مقادیر زیادی کالای مصرفی و غذایی را در انبار‌هایی در سطح شهرستان‌های نیشابور و سبزوار احتکار کرده اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی، انبار‌های دپو را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و با همکاری اداره تعزیرات و صنعت و معدن به مکان‌های مورد نظر اعزام شدند.

سردار کریمی گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی و همزمان و در بازرسی از این انبار‌ها 49 تن و 850 کیلوگرم برنج، 22 تن شکر، 15 تن جو پوست کنده، 2 هزارو 280 عدد فیلتر روغن، یک هزار و 20 عدد فیلتر هوا، 2 هزار و 88 عدد ضدیخ و 600 عدد روغن موتور و مقادیر قابل توجهی مواد غذایی احتکار شده به ارزش 11 میلیارد و 570 میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به دستگیری 4 متهم در این رابطه، افزود: انبار‌های مذکور پلمب و متهمان دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام // ف. ک


کشف کالا‌های احتکار شده در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.