رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: مجلس چشم بیدار ملت باشد و وقت خود را به حاشیه‌های بیهوده صرف نکند.

انقلاب اسلامی همچنان با صلابت ایستاده استبه گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در شانزدهمین اجلاس روز جهانی مساجد که صبح امروز در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد؛ اظهار کرد: روز جهانی مسجد را باید به عنوان روز قدس دیگری بشناسیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه آنچه پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده می‌شود، استیصال دشمن است, افزود: دشمنی که تحمل ۴۰ روز از انقلاب اسلامی را هم نداشت، امروز می‌بیند که انقلاب اسلامی همچنان با صلابت ایستاده است.

وی با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نه جنگ می‌شود و نه مذاکره می‌کنیم؛ گفت: در جنگ اقتصادی وقتی اقتصاد بیمار است و سوء تدبیر‌ها و غفلت‌ها وجود دارد، دشمن هم روی همین زخم‌ها می‌نشیند.

حاج‌علی‌اکبری تاکید کرد: ما به لطف خدا مساجد را در برابر این توطئه‌ها به هسته های اصلی مقاومت تبدیل می‌کنیم و در بصیرت آفرینی و امید بخشی کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: شعار امسال در حمایت از کالاهای ایرانی را جدی می‌گیریم و مساجد را به عنوان اولین سنگر استوار نگاه خواهیم داشت.

وی گفت: از مجلس توقع داریم چشم بیدار ملت باشد و به اولویت ها در انتخاب مدیران کارآمد توجه کند؛ نسخه های شفابخش ارائه دهد و وقت خود را به حاشیه های بیهوده صرف نکند.

حاج‌علی‌اکبری افزود: از قوه قضاییه توقع داریم به عنوان مدعی‌العموم به میدان بیاید و اجازه ندهد که مفسدین فرصت طلبانه مصلحت های کشور را نادیده بگیرد. از قوه قضاییه می خواهیم دل مردم را با اقدامات قاطعانه و منصفانه خود شاد کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور  گفت: از قوه مجریه توقع داریم که کابینه خود را مخصوصاً در وزرای اقتصادی تقویت و جوان سازی کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعت کشور با اشاره به ایام روز ماه ذی‌حجه گفت: فضای ماه ذی‌حجه برای مسجدی‌ها روز خاصی است، فردا روز نیایش است، عرفان ناب حسینی، مناجات زیبای عرفه و پاسخ به عطش فطری جوانان را فردا شاهدیم و باید تلاش کنیم از روز عرفه حداکثر استفاده را بکنیم. باید تدارک نماز عید را به شدت جدی بگیریم و امسال نماز با شکوه‌تری را شاهد باشیم.

علی‌اکبری با طرح دهه امامت و ولایت گفت: چه خوب است بین دو عید قربان و غدیر را دهه امامت و ولایت نامگذاری کنیم، از ابتدای ماه ذی‌حجه تا عید قربان دهه عبادت و نیایش و از عید قربان تا عید غدیر دهه امامت و ولایت باشد، همچنین باید روز مباهله برای جوانان تبدیل شود، در نزدیکی ماه محرم و صفر هستیم و مساجد ما باید مانند گذشته نقش محوری در برگزاری محرم و صفر داشته باشند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعت کشور ادامه داد: روز جهانی مسجد فرصت خوبی است تا  به مسجد و ظرفیت‌های آن توجه کنیم، مسجد مورد کینه دشمنان اسلام است و امروز صهیونیسم جهانی در نقطه مقابله مسجد ایستاده‌اند، روز جهانی مسجد برای این شکل گرفته تا در برابر صهیونیسم جهانی بایستد، امروز شاهد صهیونیسم اسلامی هم هستیم، داعش و گروه‌های تروریستی وهابی جزوی از همین صهیونیسمی اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه باید روز جهانی مساجد را روز قدس دیگری بشناسیم گفت: روز جهانی مسجد چه به دلیل ذات خودش و چه به دلیل شرایط امروز باید گرامی داشته شود تا هم حق مسجد ادا شود و هم به دلیل مسئله فلسطین بر یادآوری واقعه تلخی که در آن مسجد روی داد به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اشاره شود. باید دبیرخانه دائمی برای روز جهانی مساجد تشکیل شود.

علی‌اکبری قداست‌زدایی را هدف دشمنان اسلام دانست و گفت: موضوع مسجد سوزی که در همین روز اتفاق افتاد اولین نمونه این قداست‌زدایی است، امروز قبله اول مسلمین در محاصره رژیم صهیونیستی‌ است و قبله دوم مسلمین هم در زیر سایه وهابیت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۴۵ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
در حاله حاضر که چشم بیدار ملت نیست با این همه تورم و بی کاری که هست در کشور وفساد اقتصادی و بی کاری در بین جوانان هیچ اقدامی نکرده اند برای برطرف شدن این همه مشکلات که مردم دارند ومردم دارند بدبین میشوند از مسئولین بدون شک .
آخرین اخبار