استمرار عملیات راهداری تابستانی در آذربایجان غربی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه از استمرار اجرای عملیات راهداری تابستانی در مرکز استان و کنترل محور‌های اصلی و فرعی توسط راهداران خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ صادق حبیب زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران و رانندگان و تحقق سفری سالم، تدابیر ایمنی برای مسافرت‌های تابستانی در قالب عملیات راهداری و راهسازی درحال اجراست که از جمله آن می‌توان به خط کشی، علف زنی، پاکسازی شانه‌های خاکی محورها، اصلاح و مرمت علائم ایمنی، خاکبرداری و چاله پرکنی در محور‌های اصلی و فرعی اشاره کرد.

وی به ایمن سازی محور مهاباد در قالب عملیات متعدد اشاره کرد و افزود: عملیات خط کشی به طول ۱۵ کیلومتر، علف زنی به طول ۶ کیلومتر، پاکسازی و علف زنی بلوار شهید فعال به طول ۱۴ کیلومتر در محور مهاباد بخشی از اقدامات انجام گرفته است.

این مقام مسئول عملیات پاکسازی، اصلاح و مرمت علائم ایمنی در محدوده دور برگردان‌های محور سلماس به طول ۷ کیلومتر و همچنین اصلاح و تعویض شبرنگ‌ها و رنگ آمیزی پایه تابلو‌های مسیرنما درمحور ارومیه-سلماس به تعداد یک هزار و ۷۲ عدد (محدوده نوشین شهر تا گردنه قوشچی به طول ۱۷ کیلومتر) را از اهم عملیات راهداری در این محور برشمرد.

 

ایمن سازی محور گردشگری بند

وی در ادامه از ایمن سازی محور گردشگری بند نیز خبر داد و افزود: عملیات خاکبرداری و پاکسازی شانه خاکی جاده بند در محدوده پارکینگ به حجم ۹۰ مترمکعب به پایان رسید.

حبیب زاده به اهمیت ایمن سازی محور ارومیه تا سیلوانا اشاره و گفت: با توجه به فصل برداشت محصولات زراعی و باغی از یکسو و تردد ادوات کشاورزی و حمل و نقل از سوی دیگر، ضرورت ایمن سازی در قالب عملیات چاله پرکنی محور ارومیه تا سه راهی چهارده شهید به طول ۳۰ کیلومتر و از سه راهی چهارده شهید به سمت سیلوانا را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/ح

عملیات راهداری تابستانه در محورهای آذربایجان غربی انجام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.