استاندار خراسان‌شمالی گفت: در هفته دولت ۸۹۳ پروژه عمرانی در خراسان شمالی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛، خباز استاندار خراسان‌شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه میزان پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام را ۸۹۳ پروژه دانست و گفت: میزان پروژه‌های افتتاحی امسال نسبت به سال‌های گذشته رشد دارد و این در حالی است که درآمد دولت در برخی از وضعیت‌ها، کاهش یافته است.

خباز افزود: در ایام هفته دولت به همه شهرستان‌ها سفر می‌کنیم و پروژه‌هایی افتتاح می‌شود.

استاندار خراسان‌شمالی در مورد تاثیر قیمت ارز بر روند پروژه‌های عمرانی، گفت: ارز بر همه قیمت‌ها اثرگذار است آن چه در جامعه وجود دارد انتظار تورمی است و برخی از تهدید‌های خارجی سبب ایجاد انتظار تورمی شده است.

خباز وجود بیش از ۲۰ میلیون زائر و گذر آنان از استان را یک ظرفیت مغفول دانست و گفت: باید خراسان شمالی به یک استان مقصد تبدیل شود و زیرساخت‌های گردشگری استان کامل شود و باید برای هر روستا یک بوم‌گردی افتتاح شود که این در موضوع گردشگری بسیار موثر است.

وی درباره پروژه‌های راه‌آهن و حمل و نقل استان نیز اظهار داشت: برای طرح راه‌آهن بجنورد به اسفراین و یا گرگان دولت می‌خواهد فاینانس بگیرد. ما نیز در حوزه وزارت راه کار‌های زیادی داریم که برای راه آهن، فرودگاه و جاده‌های استان پیگیر موضوع هستیم.

وی افزود: اولویت فعلی در بحث صنایع و واحد‌های تولیدی، کمک به صنایع کوچک است البته به همه واحد‌های تولیدی توجه داریم و باید مشکل همه واحد‌های تولیدی حل شود.

انتهای پیام/ط


رشد افتتاح پروژه‌های هفته دولت در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.