یک مقام هندی تصریح کرد روابط تجاری دهلی‌نو با تهران تحت هیچ نوع فشاری خاتمه پیدا نخواهد کرد.

هند نمی‌تواند تحت هیچ فشاری روابط خود با ایران را قطع کند/به دنبال راهکاری برای جلوگیری از آسیب‌های ساختاری به روابط تهران-دهلی نو هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک مقام هندی در گفتگو با رسانه‌های این کشور تصریح کرد روابط تجاری دهلی‌نو با تهران تحت هیچ نوع فشاری خاتمه پیدا نخواهد کرد. وی همچنین تصریح کرد دهلی نو تلاش می کند همزمان با جستجو برای یافتن راهی جهت مدیریت تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران، از وارد آمدن آسیب‌های ساختاری به روابط خود با این کشور حاشیه خلیج فارس جلوگیری کند.

این مقام هندی در این باره گفت: هند نمی تواند تحت هیچ نوع فشاری به روابط خود با ایران خاتمه دهد. ما علاوه بر تلاش برای قبولاندن این موضوع به آمریکا که تحریم های ضدایرانی این کشور پیامدهای منفی برای اقتصاد هند در پی خواهد داشت، در حال گفتگو با کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستیم تا راهی برای برون رفت (از این بحران) پیدا کنیم.

در واقع احتمال دارد سوشما سوارج و نیرمالا سیتارامن، وزرای امور خارجه و دفاع هند در دیدار ماه سپتامبر با مایک پمپئو و جیمز متیس، همتایان آمریکایی‌‌شان، در دهلی نو، پایتخت هند، این موضوع را مطرح کنند.

انتهای پیام/

اظهارات مقام هندی درباره عدم امکان پایبندی به تحریم‌های ضدایرانی آمریکا

برچسب ها: آمریکا ، تحریم ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار