معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: ما اگر دستاوردهای دولت را پخش‌ می‌کنیم‌ بنا نمی‌شود که برچسب دولتی به سازمان بزنند بلکه ما قصد داریم‌ نقشه‌های دشمن را خنثی‌ کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی شامگاه گذشته در آیین افتتاحیه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های سازمان صدا و سیما به میزبانی چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت هفته دولت و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی، استقلال، عزت، امنیت، مشارکت مردمی و مردم سالاری دینی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه شهید رجایی و شهید باهنر الگوی خدمت، پاکدستی، شجاعت، انقلابی گری و ساده زیستی برای کارگزاران نظام اسلامی هستند افزود: مسئولان کشور در طول چهل سال گذشته همواره برای آبادانی و سازندگی در خدمت مردم بوده اند.

دارابی اضافه کرد: مردم در طول چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رغم وجود جنگ تحمیلی، توطئه‌های دشمن و تحریم‌ها، با عزم و اراده، به توفیقات ارزشمند و پیروزی در میدان‌های مختلف دست یافتند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر هم دشمن با توطئه‌های مختلف به دنبال فشار بر مردم و ضربه زدن به امنیت، و استقلال و امنیت کشور است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: مشکلات و مطالباتی از گذشته و حال در سطح جامعه وجود دارد که باید شنیده شود و البته در میان این صداها، متن‌ها و مطالبی هم هست که با ارتباطی با مطالبات مردمی ندارد و از سوی دشمن جهت دهی می‌شود.

دارابی تأکید کرد: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، زبان مردم و در کنار آنان و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان برای انعکاس این مطالبات و دغدغه‌ها از طریق شبکه‌های سراسری و استانی است.

وی با اشاره به انتقاد برخی مبنی بر دولتی شدن صدا و سیما یادآور شد: رسانه ملی، اقدامات دولتمردان و مسئولان و دستاورد‌های نظام اسلامی را بویژه در چهل سالگی انقلاب اسلامی، برای ایجاد امید در جامعه و خنثی کردن توطئه‌های دشمن به خوبی منعکس می‌کند.

گسترده‌ترین و با شناسنامه‌ترین جشنواره رسانه‌ای کشور

دارابی ادامه داد: جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صدا و سیما از نظر قدمت و فراگیری، با شناسنامه‌ترین و گسترده‌ترین جشنواره رسانه‌ای کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: این جشنواره از سال ۱۳۷۲ و بمنظور ایجاد فرصتی برای آموزش و انتقال تجربیات و شناسایی استعداد‌ها در حال برگزاری است که امیدواریم این اهداف محقق شود.

تجلیل از خانواده معظم شهدا، مدیران رسانه ای، هنرمندان، نخبگان علمی، کارآفرینان برتر و قهرمانان ورزشی چهارمحال و بختیاری، و افتتاح فرستنده تلویزیونی روستای گردشگری سرآقاسید شهرستان کوهرنگ، سخنرانی و پخش کلیپ، از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

گفتنی است: بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی، چهل سال پایداری، پیشرفت و افتخار» از روز گذشته شنبه ۳ شهریور ۹۷ به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در منطقه گردشگری تالاب چغاخور بروجن آغاز شد و تا فردا دوشنبه ۵ شهریور و به مدت سه روز ادامه دارد.

در مجموع ۱۰ هزار و ۲۶ اثر رسانه‌ای در حوزه‌های خبر، سیما، رادیو، موسیقی، پژوهش و فضای مجازی، به دبیرخانه این جشنواره ارسال و توسط ۱۲۸ داور ارزیابی گردید.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: رادیو ، فیلم سینمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار