رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از بهره برداری 120 واحد مسکونی برای زوج های جوان خبر داد .

بهره برداری از 120واحد مسکونی برای زوج های جوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت السلام و المسلمین سید علی حسینی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت : این واحد ها ی مسکونی در راستای تصحیل امر ازدواج در اختیار زوج های جوان قرار می گیرد .

وی با بیان اینکه  این واحد ها به زوج های جوان  با مبلغ یک پنجم قیمت، اجاره داده می شود، تصریح کرد: زوج ها متقاضی باید معرفی نامه از طرف ارگان های مربوطه مانند؛کمیته امداد ،بهزیستی،بنیاد نخبگان ،بنیاد شهید و حوزه های علمیه داشته و  همچنین بیش از یکسال از ازدواج آنها نگذشته باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به وقف های انجام شده از ابتدای امسال ، گفت : در سال جاری دو وقف برای  ساخت حسینیه و مرکز درمانی بیماران خاص و کلیوی  توسط خیرین وقف شده است .

حسینی با اشاره به توزیع بسته مهر تحصیلی در سال گذشته گفت: این طرح و توزیع بسته های مهر تحصیلی امسال نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و رقوات که در سال 90 راه اندازی شده گفت:  از مزیت این سامانه دسترسی همکاران و امر تنظیم اجارات و شفافیت به وجود آمده در عرصه اطلاعات و درآمد ها است.

انتهای پیام/ا.م

افتتاح 120واحد مسکونی برای زوج های جوان در همدان

برچسب ها: اوقاف ، زوج های جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.