قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری عنوان کرد؛

احداث مجتمع گردشگری در بوستان غدیر و هتل سنتی در بلوار پیامبر اعظم(ص)درقم

معرفت گفت:این مجتمع با زیربنایی حدود ۹ هزار مترمربعی با امکانات مناسب در حال ساخت بوده که تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمدرضامعرفت قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم و مدیران شهرداری قم از یک مجتمع تفریحی، رفاهی و گردشگری، با اشاره به فقر شهر قم در زمینه مراکز تفریحی و توریستی گفت: متأسفانه قم به لحاظ مکان تفریحی، رفاهی، اقامتی و توریستی دچار کمبودهایی است که با ورود بخش خصوصی امیدواریم این کاستی‌ها مرتفع شود.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با اشاره به ساخت مجتمع گردشگری در بوستان غدیر بیان کرد: زمین اختصاص‌یافته به این پروژه 10 هزار مترمربع بود که 20 هزار مترمربع دیگر به آن افزوده شد و این مجتمع با زیربنایی حدود 9 هزار مترمربعی با امکانات مناسب در حال ساخت بوده که تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معرفت با اشاره به احداث هتل سنتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) یادآورشد: چندین بسته سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف شهر قم آماده شده که در حال مذاکره برای آن‌ها هستیم که می‌توان به احداث مجموعه‌های تجاری-مسکونی در بلوار امام رضا(ع) و بلوار پیامبر اعظم(ص) و احداث مجتمع تجاری در خیابان امام خمینی(ره) اشاره کرد.

وی مجموع ریالی پروژه‌های در حال ساخت سرمایه‌گذاری در شهر قم را 200 میلیارد تومان برشمرد و ادامه داد: احداث پارکینگ شرقی با 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در دستور کار بوده که در حال حاضر به علت سنگینی مبلغ پروژه با دو بخش نیمه‌دولتی و بخش خصوصی در حال مذاکره هستیم که با پایان مذاکرات مراحل اجرایی آن نیز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بوستان غدیر از کانون‌های تفریحی و گردشگری شهر قم است،عنوان کرد: طراحی شهربازی بزرگ قم در بوستان غدیر در حال انجام بوده و بیش از 60 درصد ساخت دستگاه‌های بازی این شهربازی توسط سرمایه‌گذار انجام‌شده و تا دو ماه آینده همزمان با محوطه‌سازی توسط شهرداری امکان نصب دستگاه‌ها نیز شروع می‌شود.

وی میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهر قم در دو سال اخیر را 600 میلیارد تومان دانست واضافه کرد: مجوز احداث چندین هتل در شهر قم داده شده که یکی از این هتل‌ها با پایان یافتن مراحل نقشه‌کشی، اقدامات گودبرداری آن با عمق 20 متری در بلوار پیامبر اعظم(ص) به اتمام رسیده و به زودی عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ح

عملیات عمرانی شهربازی بزرگ قم تا ۲ ماه آینده آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار