مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: طرح جامعی از حوزه ورزش و جوانان کردستان شروع کرده و در حال ایجاد کردن اطلس امکان سنجی ورزش استان برای ۲۰ سال آینده هستیم.

 اطلس امکان سنجی ورزشی استان کردستان در حال ایجاد شدن استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حامد جولایی صبح امروز دوشنبه پنجم شهریورماه در نشست هم اندیشی دبیران شورای پژوهشی ادارات کل ورزش و جوانان منطقه سه کشور که در سالن جلسات هتل جهانگردی شهر سنندج برگزار شد، گفت: هر سیستم و جامعه ای که در راستای پژوهش خوب حرکت نکند دچار ضعف خواهد شد که خود وزارت ورزش نیز دچار این مشکل شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: بسیاری از پروژه های وزارت ورزش بدون امکان سنجی و مطالعات انجام گرفته و با ۵۰ میلیون تومان مصوب می شود اما با میلیارد ها تومان به اتمام نخواهد رسید.

وی افزود: طرح جامعی را از حوزه ورزش و جوانان کردستان شروع کرده و در حال ایجاد کردن اطلس امکان سنجی استان برای ۲۰ سال آینده هستیم و دور نمای خوبی از استان تشکیل داده ایم.

وی گفت: اگر مدیر غیر ورزشی در راس اداره ورزش و جوانان قرار بگیرد ممکن است با مشکل مواجه شود اما اگر امکان سنجی های در استان ها صورت مطالعه انجام بگیرد مدیران نیز با تکیه بر آنها برنامه ریزی کرده و حرکت می کنند.

جولایی با بیان اینکه تفکر مدیران نسبت به اختصاص اعتبارات مناسب در این حوزه تغییر کند، گفت: اعتبارات حوزه پژوهش بسیار ناچیز است در حالی که باید به این حوزه توجه ویژه ای شود.

انتهای پیام/م

اجرای طرح جامع از حوزه ورزش و جوانان کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.