دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: نمایندگان نباید از جلسه سوال از رئیس جمهور به عنوان حربه‌ای برای تضعیف دولت استفاده کنند.

نمایندگان از طرح سوال رییس جمهور به عنوان حربه ای علیه دولت  استفاده نکنند/سوال از رئیس جمهور به فرصتی طلایی برای کشور تبدیل شودپرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح سوال از رئیس جمهور اظهار کرد: به نظر می‌رسد که نگاه نمایندگان به سوالات کاملا اقتصادی بوده، چرا که سیاسی کردن سوالات رئیس جمهور لطمه بزرگی به کشور خواهد زد.

وی افزود: رئیس جمهور باید به جلسه فردای مجلس به چشم وضعیت و فرصت نگاه کند، چرا که تمامی نمایندگان مجلس و کارشناسان به این جلسه به عنوان نقطه عطفی در شرایط کنونی کشور می‌نگرند.

سروری تصریح کرد: بنده از موافقان طرح سوال از رئیس جمهور در شرایط کنونی نبوده‌ام. اما با توجه به اینکه قرار است فردا چنین اقدامی صورت بگیرد، باید سوال از رئیس جمهور به فرصتی طلایی برای کشور تبدیل شود.

وی ادامه داد: نمایندگان به هیچ‌وجه نباید از جلسه فردا به عنوان حربه‌ای برای تضعیف دولت و برخورد سیاسی استفاده کنند و تنها باید به فکر حل مشکلات مردم باشند.

دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: نمایندگان باید در یک سیر کاملا اقتصادی سخنان خود را بیان کنند و از طرح مسائل سیاسی که باعث به وجود آمدن تهدیدهای بسیاری برای کشور می‌شود، دوری کنند. همچنین رئیس جمهور باید در مدار سوالات حرکت کرده و بحث‌های نامربوط را پیش نکشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار