بهره برداری از واحدهای صنعتی و عمرانی با حضور معاون رئیس جمهوری در زنجان/اقدامات لازم برای توسعه پایدار در روستاها انجام می شود

واحدهای صنعتی و عمرانی امروز با حضور معاون رئیس جمهوری در زنجان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از واحدهای صنعتی و عمرانی با حضور در زنجان/اقدامات لازم برای توسعه پایدار در روستاها در دست اقدام استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان؛ واحد کنتور سازی هوشمند با 4 میلیارد تومان اعتبار و توانایی تولید 35 هزارکنتور هوشمند در سال نخستین واحدی بود که امروز به بهره برداری رسید .

واحد دانش بنیان کنتور سازی هوشمند بزرگترین واحد کنتور سازی در کشور به شمار می رود.

دومین واحدی که امروز به بهره برداری رسید واحد تولیدی شکلات بود که این واحد با اعتبار 10 میلیارد تومان توانایی تولید روزانه 2 تن تافی و 6 تن انواع شکلات را دارد.

در مجموعه برای این 2 واحد 200 شغل ایجاد شده است.

امروز همچنین مرکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سر پناه شب با حضور دکتر ابتکار در زنجان به بهره برداری رسید.

دکتر معصومه ابتکار در این آیین بهره گیری از تجربه های بخش خصوصی و ساز مان های مردم نهاد در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را خواستار شد.

این مرکز با ظرفیت 60 نفر به منظور ساماندهی یکی از فضاهای متروکه شهر زنجان برای ایجاد اسکان معتادان کارتن خواب تاسیس شده است.

امروز ۲۵ واحد مسکونی شهری بطور همزمان و با صرف اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال در شهرهای سلطانیه،خرمدره و ماهنشان که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته شده مورد افتتاح قرار گرفت

همچنین با حضور خانم ابتکار زیرسازی،بهسازی و آسفالت معابر روستای تاریخی ویر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیاردو ۶۷۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت

ابتکار معاون رئیس جمهور سپس در جمع مردم روستای ویر گفت: یکی از جهت گیریهای دولت توجه به روستاها به عنوان مرکز تولید و هویت ملی است و اقدامات لازم برای توسعه پایدار در روستاها در دست اقدام است و صندوق های خرد اعتباری برای بانوان روستایی کشور تاسیس شده است

وی ادامه داد: آماده هستیم اولین صندوق استان زنجان را در روستای ویر ایجاد کنیم و آموزش های مهارتی و حرفه آموزی برای تولید فرآوردهای کشاورزی سالم و ارگانیک و جهت استفاده بهینه از آب بویژه برای بانوان از الویت ها می باشد و فرهنگ سازی در این مورد جزو نیازهاست.

درویش امیری استاندار زنجان نیز در جمع مردم روستای ویر گفت: برای اولین بار در تاریخ استان تولید گندم از مرز ۴۳۵ هزار تن گذشت و تاکنون ۲۵۶ میلیارد تومان بابت خرید گندم به کشاورزان استان پرداخت شده است و میزان تولید امسال به اندازه مصرف ۶ سال استان است که در نوع خود کم نظیر است.

همچنین معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهوری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص مسائل روز در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی بحث و گفتگو شد.

انتهای پیام/ن

 

افتتاح 2 واحد صنعتی در زنجان

برچسب ها: صنعت ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.