۴ اثر از تولیدات صدا و سیما به مرحله نهایی مسابقه رادیو تلویزیونی ABU Prizes امسال راه یافت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از میان برنامه‌های ارسالی امور جشنواره ­های بین‌المللی اداره ­کل بین‌الملل به مسابقه ABU Prizes ۲۰۱۸، چهار عنوان از تولیدات رسانه ملی به مرحله رقابت نهایی این مسابقه راه یافتند.

در بخش برنامه‌های رادیویی سه برنامه: «مسخ» تولید صدا و سیمای مرکز گیلان، «مرد فیروزه‌ای» تولید صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان و «گیاهان نیز درد می‌کشند» تولید صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، موفق به راه‌یابی شدند و در بخش برنامه‌های تلویزیونی نیز مستند «اسکندر» - تولید صدا و سیمای مرکز آبادان به مرحله نهایی راه یافت.

بر اساس اعلام امور برنامه‌های اتحادیه رادیو تلویزیونی ABU، آثار راه‌یافته نهایی، از میان نزدیک به ۳۰۰ اثر شرکت کننده در این مسابقه انتخاب شده‌اند.

مسابقه سالانه ABU Prizes میان تولیدات رادیویی و تلویزیونی رسانه‌های عضو اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه در ۷ بخش تلویزیونی و ۷ بخش رادیویی برگزار و برگزیدگان نهایی همزمان با مجمع عمومی سالانه اتحادیه، در مهر ماه سالجاری در عشق‌آباد ترکمنستان اعلام می‌شوند.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با پذیرفته‌شدگان نهایی در بخش‌های چشم‌انداز (با موضوع هدیه)، نمایش، اعلان عمومی (CSA) رادیویی و همچنین بخش ورزشی تلویزیونی مسابقه امسال، رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/

تولیدات صدا و سیما در مسابقه ABU Prizes ۲۰۱۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.