معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه بسیج هیچگاه تاریخ مصرف ندارد و همواره جامعه به آن نیاز دارد گفت: در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی بسیج در جامعه ترویج شود.

بسیج هیچگاه تاریخ مصرف نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین‌فر ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارمندان بسیجی استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: کارمندان در ۸ سال جنگ تحمیلی نقش مهمی داشتند و با توجه به نیاز کشور در جبهه‌های نبرد حضور یافتند و جان خود را تقدیم نظام اسلامی ایران کردند.

وی با تاکید بر توجه به روحیه و رویه شهیدان گفت: شهیدان رجایی و باهنر که الگوی خدمت‌گزاری در جامعه اسلامی معرفی شده امید است کارکنان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق الگوی یاد شده برای خدمتگزاری در تامین مطالبات مردم تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر، بسیج را بدنه فعال و حساس جامعه دانست و گفت: بسیج بر اساس نیاز جامعه اسلامی و منافع عمومی کشور در عرصه‌های مختلف حضور دارد.

زرین فر با بیان اینکه بسیج هیچگاه تاریخ مصرف ندارد و همواره جامعه به آن نیاز دارد گفت: اگرچه سنگر و اولویت بسیج تغییر می‌یابد، اما روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی در جامعه جریان دارد.

وی به جنگ اقتصادی دشمن پرداخت و با بیان اینکه آمریکا تهاجم اقتصادی خود را علیه نظام اسلامی آغاز کرده است افزود: دشمن امروز جنگ اقتصادی علیه نظام اسلامی ایران آغاز کرده و طبیعتأ بسیج و بسیجی باید در مقابل آن موضع گرفته و نقش فعال خود را نشان دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از بخش‌های تولیدی و اقتصادی افزود: نظارت و حمایت از بخش‌های اقتصادی و تولیدی از اهم برنامه‌ها است و حل مشکلات این بخش مورد توجه و در اولویت است.

زرین‌فر با بیان اینکه دشمن برای دلسرد کردن جامعه تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است مردم را نسبت به مسئولان نظام دلسرد و بین آن‌ها فاصله ایجاد کند که در این راستا برای خنثی سازی توطئه دشمن، تقویت اعتماد عمومی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ضرورت تکریم ارباب و رجوع را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه کارمندان دولت در هر رده کاری وظیفه دارند ضمن انجام کار مردم با احترام مشکلات و درخواست‌های مراجعه کنندگان را مورد توجه و بررسی قرار دهند که کارکنان بسیجی در این عرصه وظایف مضاعفی دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر با بیان اینکه کارکنان بسیجی نقش الگو برای سایر کارکنان دارند تصریح کرد: کارمندان بسیجی باید نقش راهگشا داشته باشند و نگذارند کار‌های مردم در ادارات با مشکل روبه‌رو شود.

در این آیین از کارمندان نمونه بسیجی استان بوشهر قدردانی شد.

انتهای پیام/م

روحیه ایثارگری بسیج در جامعه ترویج شود

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.