رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: پروژه‌های عمرانی خراسان رضوی چهار هزار و ٤٤٩ پروژه بوده که از این تعداد ٢٩٧ پروژه با اعتبار ٩٢ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛رضا جمشیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی در نشست خبری با خبرنگاران فت: اعتبارات عمرانی برای ٢٨ شهرستان دو هزار و ١٣٩میلیارد تومن بوده است که برای ٢٤دستگاه ٦٢٠میلیارد تومن بودجه جاری اختصاص داده شده است.
وی گفت: اعتبارات جاری استان در سال گذشته برای ٢٠٤ دستگاه ٦٢٠ میلیارد تومان بوده است که اعتبارات جاری و عمرانی دو هزار ١٣٩ میلیارد تومان می‌باشد و هزار و ٢١٢ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان رضوى افزود: از مجموع ٦٢٠ میلیون که اعتبار هزینه‌ای استان در سال قبل بوده است ۵۸۴ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

جمشیدی در رابطه با درآمد‌های استان که مصوب در قانون در سال قبل سه هزار و ٢٤٧ میلیارد تومان بوده گفت: دو هزار و ٩٤٧ میلیارد تومان آن درآمد‌های مالیاتی و حدود ٣٠٠ میلیارد تومان آن از محل درآمد‌های غیر مالیاتی است.

وی  افزود: در مرداد ماه سال جاری خراسان رضوى کمترین نرخ تورم ماهانه با عدد ١.٦ درصد و تهران با عدد ٧.٦ درصد بیشترین نرخ تورم خانوار‌های کشور را داشته است.

سهم ١٥ میلیارد تومانی برای زیارت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی در پاسخ به خبرنگار ما در ارتباط با بودجه زیارت چقدر است  گفت: با پیگیری‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و استانداری مبلغ ١٥ میلیارد تومان به زیارت اختصاص داده شده است که سعی داریم با پیگیری‌های بیشتر بودجه نه تنها بخش زیارت بلکه بخش‌های دیگر را افزایش دهیم.


جمشیدی افزود: ما تا سال قبل ردیف بودجه در قانون برای زیارت نداشتیم که با پیگیری‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و استانداری مبلغ ١٥ میلیارد تومان به زیارت اختصاص داده شده است که سعی داریم با پیگیری‌های بیشتر بودجه نه تنها برای بخش زیارت بلکه بخش‌های دیگر را افزایش دهیم.

انتهای پیام//ا. آ.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.