۳۱ خانه ورزش روستایی در استان قزوین با اعتبار یک میلیارد ریال تجهیز شد.

ارسال تجهیزات ورزشی به روستا‌های استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ در مراسمی با حضور فریبا محمدیان معاون وزیر ورزش در امور بانوان، تجهیزات ورزشی تهیه شده برای ۳۱ خانه ورزش روستایی استان ارسال شد.

معاون امور بانوان وزارت ورزش در این مراسم گفت: با اجرای برنامه‌های ورزش روستایی در سال‌های اخیر علاوه بر هزینه شدن اعتبارات ورزشی در جای مناسب خود، دستاورد آن سلامت مردم بوده است.

محمدیان با قدردانی از نگاه مدیران ورزش استان در گسترش فعالیت‌های ورزشی در مناطق کم برخوردار روستایی گفت: با انجام اینگونه طرح‌ها زمینه شناسایی استعداد‌های ورزشی در مناطق روستایی فراهم می‌شود.

فریبا محمدیان با اعلام این خبر که طرح غربالگری ورزشی در ۶۲۰ روستای کشور اجرا می‌شود گفت: در این طرح بیش از ۷۵ هزار نفر با هدف آگاهی از وضعیت سلامت جسمی بانوان و جوانان غربال خواهند شد.

وی افزود: اصلاح مشکلات قامتی روستاییان و اگاه سازی بانوان از وضعیت جسمانی خود به ویژه برای کودکان و نوجوانان از اهداف تعیین شده در این طرح است.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین هم در این مراسم گفت: ۳۸ خانه روستایی دیگر به وسایل ورزشی مجهز شوند و تلاش خواهیم کرد تا پایان امسال این تعداد به ۱۰۰ خانه روستایی افزایش یابد.

وی افزود: توسعه فعالیت‌های ورزشی در تمام شهر‌ها و روستا‌های استان از اهداف اداره کل ورزش و جوانان است و به‌‎همین منظور در سال گذشته با دریافت ۱۶ میلیارد تومان اعتبار توانستیم ۶۸ پروژه ورزشی را احداث، بازسازی و تکمیل کنیم.
انتهای پیام/.

تجهیز 31 خانه ورزش روستایی استان با عتبار یک میلیارد ریال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار