امام جمعه موقت شیراز گفت: هرمسئولی خیانت کرد باید محاکمه شود، زیرا انقلاب به راحتی بدست نیامده و مردم از انقلاب خودشان دفاع می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به روز تعاون، گفت: متاسفانه آنگونه که در قانون بیان شده به موضوع تعاون توجه نشده است در حالیکه تعاون نه بخش دولتی و نه خصوصی است.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی امروز تاکید کرد: اشتباهی بود که همه امید به برجام بود که آمریکا به آن عمل نکرد و امروز اروپا نیز همان است.

حجت الاسلام رضوی اردکانی ادامه داد: نباید به اروپا اعتماد کرد بلکه باید به خداوند و داخل کشور توجه کرد و سیستم اداری باید جهادی عمل کرد و فراموش نشود که فساد همه چیز را نابود می‌کند.

امام جمعه موقت شیراز یادآور شد: خوشبختانه قوه قضاییه در بحث برخورد با مفاسد اقتصادی به خوبی عمل کرده است، اما نباید با طولانی شدن محاکم برای آن‌ها راه باز کرد.

وی اظهار کرد: باید با کسانیکه احتکار می‌کنند برخورد شود و همه باید انبار‌های آن‌ها را معرفی کنند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی افزود: انتظار ملت برخورد قوه قضاییه است و زمانیکه مردم محاکمه مفسدان را دیدند امیدوار می‌شوند.

وی ادامه داد: هرکس لازم است باید اعدام شود و گروهی از مفسدان نیز باید در نماز جمعه شلاق بزنند.

وی تاکید کرد: با توجه به وجود فضای مجازی دروغ‌های زیادی نیز پخش می‌شود که باعث نا امیدی است.

حجت الاسلام رضوی اردکانی افزود: هرمسئولی خیانت کرد باید محاکمه شود، زیرا انقلاب به راحتی بدست نیامده و مردم از انقلاب خودشان دفاع می‌کنند.

منبع: مهر
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار