مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت : هدف از برگزاری این جشنواره احیای سنت اهل بیت، ترویج زیبایی‌ها ی کلام اهل بیت، ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی و سیره رضو‌ی است .

برگزاری آیین اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ سبزیان مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت : در سال گذشته ٧٠هزار نفر در جشنواره كتاب خوانى رضوى شركت كردند كه امسال اين رقم به بيش از ١٦٠ هزار نفر مي رسد.

وى در ارتباط با جشنواره سال گذشته افزرد: تعداد سه هزار و ٨٠٠ خانواده و دو هزار و ١٢٥ نفر از زندانيان در استان و ١٥هزار نفر از ارتشيان در اين جشنواره شركت كردند. 

سبزیان  ادامه داد: در تابستان امسال اردوي جهادي دانايي كتاب خواني داشتیم و همکاران ما با اتوبوس كتاب خواني وارد روستا ها می شدند و قصه هاي رضوي را براي كودكان در روستا ها برگزار كرديم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: امسال مشاركت خوبي در پادگان ها و در محيط ارتش به وجود آمد و سرباز ها كتاب را جمع خواني كردند و در جشنواره شركت كردند.

وي افزود: در هفته دولت ٥ پروژه در خصوص كتابخانه ها افتتاح شده است.

سبزيان گفت: كتابخانه سيار توسط انجمن خيرين كتابخانه ساز مشهد انجام شده است كه دومين كتابخانه سيار امروز افتتاح مي شود كه مسير تردد آن حاشيه شهر است.

وى در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار ما گفت: ١٥ نفر برگزيده استاني در جشنواره داريم و در بخش كشور هم ١٠ نفر برگزيده در كشور از استان خراسان رضوى مي باشند.

انتهاي پيام//ا.آ

 

بيش از ١٦٠ هزار نفردر هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی  شرکت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار