مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: از ۱۱۵ واحد آموزشی شهری توسط ۵۵ مدیر مدرسه با محوریت ارزیابی پروژه مهر مدارس بازدید به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: در راستای اجرای برنامه های پروژه مهر 97، طی برنامه زمان بندی شده و منظم از 115 آموزشگاه سطح شهر در کلیه مقاطع بازدید شد.

وی افزود: در مانور بازدید از مدارس، 55 مدیر مقطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم گروه الف و ب با تکمیل فرم شاخص های بیست گانه ارزیابی مهر 97 بر روند فعالیت های صورت پذیرفته، نظارت و ارزیابی کردند.

عبدی پور عنوان کرد: زیبا سازی مدارس، تعمیر و تجهیز، بررسی ثبت نام دانش آموزان، برنامه سالیانه، پرونده دانش آموزان و کارکنان، پرچم آموزشگاه، سرویس های بهداشتی و آبخوری و تمامی اقداماتی که منجر به بهبود کیفیت آغاز سال تحصیلی جدید می شود، از موارد مهم مورد توجه در بازدید ها هستند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: مانور بازدید مدیران بصورت گروه های مجزا و مشخص از مدارس در جهت شناسایی مشکلات مدارس و کمک به رفع آنان و انتقال تجربیات و خلاقیت های مدیران در راستای اجرای شایسته پروژه مهر 97 اجرا می شود.

انتهای پیام/م

بازدید 55 مدیر مدرسه از 115 واحد آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.