آیت‌الله صدیقی در اراک؛

تبلیغ ولایت وظیفه هر مسلمان و شیعه‌ای است که قدم در راه علی بر می‌دارد

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر در سفر اراک گفت: تبلیغ ولایت وظیفه هر مسلمان و شیعه‌ای است که قدم در راه علی بر می‌دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله کاظم صدیقی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران در همایش منادیان غدیر در اراک گفت: غدیر یک جریان استثنایی، یک فرهنگ و مهم‌ترین حادثه بعد نبوت است و تبلیغ ولایت وظیفه هر مسلمان و شیعه‌ای است که قدم در راه علی بر می‌دارد.

آیت الله صدیقی افزود: این یک تبلیغ با خون، زبان، عمل و جان است که اگر ولایت علی (ع)، پیامبر و همه امت آن را تبلیغ نکردی و آن فراموش شد جریان سلامت زندگی، طهارت حکومت از یاد‌ها می‌رود.

وی با اشاره به جانشینی مولی علی پس از پیامبر (ص) آن را یک موهبت الهی دانست و افزود: غدیر برجسته‌ترین مشعل هدایت و پرچم سلامت زندگی بشر است که باید با زبان و عمل عشق به ولایت را نشان داد و تبلیغ کرد.

بعد از پیامبربا تبعیت از شیطان و ولایت گریزی خلافت الهی به سلطنت تبدیل شد

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره عمل نکردن به خطبه غدیر بعد از پیامبر گفت: آنچه شیطان انجام داد انحراف است و منحرفین وحی هم بعد از پیامبربا تبعیت از شیطان ولایت گریز شده و با هوس پرستی ومخالفت با امر خدا خلافت الهی را به سلطنت تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه کسی که نماز بخواند عبادت کند، اما زیر پرچم ولایت الهی نباشد شیطان می‌شود
تصریح کرد: غدیر را خدا اراده کرد تا به عنوان برجسته‌ترین مشعل هدایت هیچکس و هیچ عنوان نتوان منکر آن شود.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: پیامبر در طول ۲۳ سال جریان حضرت (ع)، رمز بقاع حقیقت، صداقت، امانت، درستی و حفظ ارزش‌ها را تبلیغ و در جریان امامت را به درستی معرفی کرد.

جریان غدیر یک جریان سیاسی الهی

آیت‌الله صدیقی جریان غدیر را سیاسی الهی دانست و بیان کرد: پیامبر ۱۲۰ هزار حاجی را در بیابان سوزان ساعت‌ها نگاه داشت و پیام خدا را گفت: تا در بحث امامت هیچ ابهامی نماند.

وی تصریح کرد: اگر کسی خوب ولایت علی (ع) را شناخته باشد و او را با گوشت و خون او آمیخته است، تنها راه نجات راه حضرت علی (ع) است. گرانی، تحریم و جنگ او را از حضرت علی (ع) جدا نمی‌کند وپیامبر (ص) واجب کرد همه علی (ع) و غدیر را تبلیغ کنند تا جریان غدیر که زندگی آبرومند الهی، تامین کننده دنیا و آخرت است را پیاده کنند.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر به استانداران، فرمانداران و سایر دستگاه‌های دولتی و قضایی توصیه کرد دستورالعمل حکومتی را از حضرت علی یادبگیرند که برنامه کامل و جامع او نظیر ندارد.

تبلیغ ولایت وظیفه هر مسلمان و شیعه‌ای است که قدم در راه علی بر می‌دارد

انتهای پیام/‌ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.