بیاناتی از حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در خصوص بزرگترین نعمت خداوند که نباید آن را از دست دهیم را مشاهده می‌کنید.

امام حسین(ع) بزرگترین نعمت است، او را از دست ندهیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نعمت بودن وجود پربرکت و ارزشمند  اهل بیت علیه السلام بر کسی پوشیده نبوده و نیست و در بسیاری از موارد پیروان سایر ادیان نیز از اهل بیت با همین دیدگاه یاد می‌کنند.

بر اساس گفته‌های بزرگان حوزه دین و اخلاق، اهل بیت علیه السلام یکی از  بهترین و برترین نعمات الهی هستند که برای انسان آفریده شده‌اند.

وجود اهل بیت علیه السلام، انبیاء صلی الله علیهم و همچنین نعمت قرآن از جمله نعمات الهی هستند که از طرف خداوند متعال و برای هدایت و رشد عقل بشر  آفریده و نازل شدند.

نعمت وجود امام حسین علیه السلام به عنوان سومین پیشوای مسلمانان یکی از نعماتی است که علاوه بر مسلمانان، طرفداران و حامیان دیگر ادیان را نیز به تفکر و تأمل وادار کرده و در نهایت بسیاری از آن‌ها را مجذوب محبت خود کرده است.

در ویدئویی تأثیرگذار و کوتاه بخشی از سخنرانی  حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان را  در خصوص نعمت وجودی حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام مشاهده خواهید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان معتقد است: نعمت وجود ابا عبدالله الحسین علیه اسلام بزرگ ترین نعمت است و در ماه محرم تا می‌توانید قدردان و شکرگذار این نعمت و محبت امام حسین علیه السلام باشید و آن را ساده نگیرید.

انتهای پیام/

برچسب ها: محرم ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
ثروت و زیبایی و اختیار است و مخصوصا علمای محترم و خدمت گذاران به بشریت که از جان مایه می گذارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
اختلاس بیکاری فقر بی خانمانی
آخرین اخبار