یک پلیس آمریکایی در حالی که موی زن جوان را گرفته بود و روی زمین می کشید، تلاش می کرد تا او را به زور سوار خودروی پلیس کند.

رفتار خشن پلیس آمریکا با زن جوان! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا با یک زن جوان را در یکی از خیابان های این کشور به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این افسر پلیس در حالی که " رنی آرمنتا" از درب خودروی خود آویزان شده است او را به زور به پایین می کشد و سپس یک ضرب مشت به صورت این زن می زند. این مامور پلیس سپس در حالی که این زن جوان 38 ساله روی زمین افتاده است موهای او را گرفته و روی زمین می کشد و تلاش می کند تا به زور او را سوار بر خودروی پلیس کند. او سپس به سمت خودروی این زن برگشته و در حالی که اسلحه خود را به سمت مردی که در داخل ماشین است می گیرد او را تهدید می کند تا از ماشین پیاده شود.

این حادثه روز چهارشنبه و در منطقه گودیر آمریکا رخ داد. پلیس محلی آمریکا اعلام کرد تحقیقات خود از این مامور پلیس را آغاز کرده است. این فیلم توسط یکی از رانندگان عبوری با تلفن همراه تهیه و بر روی توئیتر قرار گرفت. در این ویدئو یکی از شاهدان عینی پس از عبور ماشین از مقابل پلیس در حالی که بر سر پلیس داد می زند می گوید: رفیق، داری چه غلطی می کنی؟ اون یه زنه."

این زن جوان اکنون با اتهامات مقاومت حین بازداشت، رانندگی با گواهینامه مشکوک و به همراه داشتن ماری جوانا با احتمال زندانی شدن روبروست. "جان مورنو"، مرد جوان 27 ساله همراه او نیز با اتهام حمل مواد مخدر روبروست.

دختر آرمنتا در این باره گفت : " دیدن این ویدئو برایم واقعا دردناک بود. مادرم سعی می کردم از خود در برابر پلیس دفاع کند."

انتهای پیام/

ضرب و شتم زن آمریکایی توسط پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا