مراسم تجلیل ۸۸ نفر از دانش آموزان شاهد و ایثارگر در تربت حیدریه برگزار شد.

تجلیل از ۸۸ نفر از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر تربت حیدریهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سعادتمند رئیس ستاد شاهد آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر گفت : این بزرگواران، وارثان خون شهدا، راویان حماسه آفرینی پدران و ثمره تلاش مادران خود هستند و ما به فرزندان برومند انقلاب اسلامی به عنوان مدافعان ارزش‌های انقلاب و ادامه دهنده آرمان‌های متعالی پدرانشان نگاهی ویژه داریم

وی ادامه داد: حیات جامعه اسلامی را در احیای ارزش‌های جهاد و شهادت می‌دانیم و ارزش‌هایی که سالکان آن پدران شهید همین فرزندان بوده‌اند.

در ادامه محمد حسینعلی‌زاده رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان تربت حیدریه گفت: فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان باید در سنگر علم و دانش آماده جهاد شوند.

وی افزود: فرزندان شهدا به عنوان سربازان، مجاهدان اسلام و انقلاب و مدافعان ارزش‌های اسلامی هستند و اهمیت تربیت اسلامی فرزندان ایثارگران، با خانواده و در مرحله بعد با مدیران و معلمان آنان است.

حسینعلی‌زاده ادامه داد: استفاده از متخصصین مسائل آموزشی در جهت برنامه‌ریزی برای تعلیم و تربیت صحیح فرزندان شهدا و ایثارگران ضروری است چرا که آنان سرمایه‌ی بزرگ ملی ما هستند باید همچون پدران خود برای عظمت و عزت ایران اسلامی جهاد کنند و با افتخار و سربلندی راه آنان را ادامه دهند.

گفتنی است این مراسم به همت بنیاد شهید و امورایثارگران و آموزش و پرورش برگزار شد و از ۸۸ نفر از دانش آموزان شاهد و ایثارگر تجلیل و تکریم به عمل آمد که ۵۶ درصد آن‌ها از دانش آموزان ممتاز می‌باشند.

انتهای پیام //ز. ج
 

 


تجلیل از ۸۸ نفر از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر تربت حیدریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.