با حضور وزیر بهداشت و درمان، استاندار آذربایجان غربی، نماینده میاندوآب، امام جمعه و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، کلنگ بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی جایگزین عباسی میاندوآب به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در آیین کلنگ زنی این بیمارستان گفت: در سفر وزیر بهداشت ده‌ها پروژه حوزه سلامت و بهداشت با هزینه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: با کلنگ زنی بیمارستان ۲۵۰ تخت‌خوابی میاندوآب، قول احداث بیمارستان‌های نقده، بوکان، مهاباد و میاندوآب با هزینه ۱۰۰۰ میلیارد تومان توسط وزیر بهداشت داده شد و بیمارستان جایگزین عباسی نیز با ۲۵۰ تخت بیمارستانی با حمایت وزیر بهداشت و نماینده میاندوآب احداث شود. وی افزود: استان آذربایجان غربی یک استان ثروتمند، ولی محروم از امکانات است و باید تلاش کنیم این استان توسعه یابد.

جواد آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هم در این مراسم با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی در زمینه امکانات بهداشتی و درمانی استانی محروم است از وزیر بهداشت و درمان خواست: برای حل مشکلات بیمارستان‌های و شاهین دژ اعتبارات لازم را تامین کرده تا دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی اظهار امید واری کرد: با بهره برداری از این ۲ پروژه شاهد رشد بیش از پیش شاخص سلامت در استان باشیم.

انتهای پیام/پ

سفر وزیر بهداشت به آذربایجان غربی

برچسب ها: اخبار سلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.