جانی تازه بر کارخانه‌‎ی کرپ ناز هرسین دمیده می شود

تسهیلات به شرکت کرپ ناز به منظور نوسازی ماشین آلات آن اعطا می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در جلسه کمیته فنی( ذیل کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری) شهرستان هرسین مقرر گردید اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری مدیرعامل شرکت کرپ ناز و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اعطای تسهیلات به شرکت مزبور به منظور نوسازی ماشین آلات آن اقدام لازم را انجام دهند.

این مصوبه با توجه به بازدید های هفتگی فرماندار هرسین از واحدهای صنعتی منطقه و دیدار با عضو هیأت مدیره شرکت بهساز مشارکت های بانک ملت صورت گرفت.

شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین گفت: تعداد کل ثبت نام های حوزه اشتغال پایدار روستایی مربوط به شهرستان هرسین در سامانه کارا یک هزار و422 طرح با مبلغ 144 میلیارد تومان و اشتغالزایی 2هزارو891نفر است.

 وی افزود: در بخش فراگیر سامانه کارا نیز 856 طرح با اعتبار 238 میلیارد تومان و اشتغال 2هزارو308 نفر به ثبت رسیده است و از این مقدار 185 طرح با مبلغ 16/5 میلیارد تومان و اشتغال 312 نفر به بانک معرفی شده اند و در این راستا تاکنون به 13طرح با مبلغ 452 میلیون تومان و اشتغالزایی 17 نفر تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 25 طرح با اعتبار 1/5 میلیارد تومان جهت معرفی به بانک های عامل تصویب شده است اظهار کرد: این طرح ها شامل دو طرح دامداری، یک طرح زنبور داری، 16 طرح قالیبافی انفرادی، 2 طرح کارگاه قالی بافی، سه کارگاه تولید پوشاک و یک واحد بسته بندی محصولات کشاورزی می باشد.

 

 

انتهای پیام/د

بازدید های هفتگی فرماندار هرسین از واحدهای صنعتی

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.