معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین گفت : هیچ کلاس کانکسی در شهر قصرشیرین نداریم .

هیچ کلاس کانکسی در شهر قصرشیرین نداریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ، حشمت رضایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین در جلسه شورای آموزش و پرورش که در فرمانداری برگزار شد، گفت : در مجموع 190 کلاس در قصرشیرین داریم که تمام این کلاس ها در کلیه مقاطع در محل ساختمان مدارس تشکیل و هیچ گونه کلاس کانکسی درشهر نداریم .

وی ضمن اشاره به بازگشایی مدارس در اول مهر 97 و تأکید بر برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم این روز افزود: شورای آموزش و پرورش به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری در شهرستان می باشد که باید اعضا جلسه علاوه بر اجرای مصوبات از خود نوآوری و خلاقیت نشان داده و کلیه ادارات نیز نسبت به امر آموزش و پرورش احساس مسئولیت داشته باشند .

معاون امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین اضافه کرد : مردم انتظار دارند که محیط آموزشی فرزندانشان مناسب و از نظر حفظ سلامت عمومی از استانداردهای لازم برخوردار باشد و در این میان نقش مدیران مدارس بسیار حائز اهمیت است .

رضایی ادامه داد: جمعاً مبلغ یازده میلیارد و ششصد میلیون تومان از محل اعتبارات زلزله و خیران مدرسه ساز و اعتبارات رهبری جهت احداث مدارسی که در جریان زلزله آبانماه سال گذشته آسیب دیده اند در حال هزینه می باشد.

انتهای پیام/د

در مجموع 190 کلاس در قصرشیرین داریم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.