مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از احداث 5 تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در شهرک های صنعتی استان اردبیل خبر داد.

علی نظری شیخ احمد، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: تاکنون 222 هکتار فضای سبز و 5 تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در شهرک های صنعتی این استان ساخته شده است.

وی افزود: این شرکت احداث تصفیه خانه های فاضلاب، توسعه فضای سبز و انجام مطالعات زیست محیطی در شهرک ها و نواحی صنعتی را یکی از وظایف اصلی خود دانسته و در این راستا اقدام های خود را افزایش خواهد داد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: برای تحقق برنامه های جامع ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی، واحد 'اچ اس ای' این شرکت با هدف شناسایی کانون های پرخطر، جلوگیری از خطرات و خسارات محتمل و توجه جدی به اقدامات پیشگیرانه و در قالب قرارداد با جهاد دانشگاهی اقدام به انجام ممیزی 82 واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل و تهیه شناسنامه و توصیه نامه برای شهرک مذکور کرده است.
نظری بیان کرد: رعایت اصول زیست محیطی، اصل جدایی ناپذیر فعالیت های تولیدی بوده و در این راستا، واحدهای صنعتی ملزم به اجرای ضوابط زیست محیطی می باشند.

وی گفت: برای اجرای تفاهم نامه منعقده میان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و سازمان حفاظت محیط زیست کشور همه واحدهای تولیدی و صنعتی باید ضوابط و شرایط زیست محیطی را رعایت کنند و با واحدهای متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

ایجاد فضای سبز در شهرک های صنعتی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.