مایک پنس، معاون رئیس‌‌جمهور آمریکا، در تماس تلفنی با نچیروان بارزانی، نخست‌وزیر اقلیم کردستان، حمله موشکی اخیر ایران به مقر تروریست‌های حزب دموکرات کردستان را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دفتر مرکزی حزب دموکرات کردستان، مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، در حمایت از تروریست‌ها انجام این حمله را محکوم کرد.

پنس در صفحه توییتر خود نوشت که در تماس تلفنی با نچیروان بارزانی، نخست‌وزیر اقلیم کردستان، حملات موشکی اخیر ایران به این منطقه را محکوم کرده و آن را تلاشی در جهت تهدید و بی‌ثبات‌سازی نزدیکترین همسایه‌اش خوانده است!

بارزانی نیز در صفحه توییتر خود گفتگوی تلفنی با معاون ترامپ را تایید کرده، اما اشاره‌ای به گفتگو درباره حمله موشکی اخیر ایران نکرده است.

سپاه پاسداران روز شنبه در پاسخ به تجاوزات مرزی اخیر تروریست‌های حزب دموکرات کردستان (ح‌دک) و به شهادت رساندن تعدادی از مرزبانان کشورمان، دفتر مرکزی این گروهک در خاک عراق را هدف حملات موشکی قرار داد.

روزنامه اسرائیلی جروزالم پست در گزارشی (اینجا) این حمله را یک حمله "دقیق و بی‌سابقه" توصیف کرد و با اشاره به شناسایی مکان و زمان نشست سران حزب دموکرات کردستان و هدف‌گیری دقیق این مکان بوسیله موشک نوشت سپاه پاسداران با این حمله هم قدرت موشکی و هم قدرت اطلاعاتی خود را به رخ کشید.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۳:۰۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
استفاده هوشمندانه و به موقع از تسلیحات برخی مواقع از خود اون تسلیحات مهم تره و ارزش اون رو چند برابر مقدار واقعی جلوه میده
آخرین اخبار