جلسه شورای اداری شهرستان صحنه بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  جلسه شورای اداری شهرستان صحنه به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت رشادت ها و از جان گذشتگی های هشت سال دفاع مقدس،امروز به ریاست فرماندار وتمامی مدیران این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرزادی پور فرماندار در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع جانانه و همه جانبه از سوی رزمندگان و ایثارگران عزیز و حفظ و حراست از مرزها و کیان اسلامی ایران که در طول این هشت سال جنگ با عراق به نیابت از تمام ابرقدرتها ذره ای از حقوق خود عدول نکردند،سخن گفت و گفت:همه ما مدیون رشادت های ایثارگران و رزمندگان هشت سال جبهه و جنگ هستیم و در همه حال باید قدردان زحمات و رشادت های آنان باشیم.

وی افزود: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در سایه رشادت‌ها و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگانی بوجود آمد که استوار و محکم در مقابل رژیم بعثی با تکیه به نیروی ایمان و اراده ایستادگی و از میهن اسلامی خود در مقابل متجاوزان دفاع کردند.

غباروبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری همایش پیاده روی، برگزاری صبحگاه مشترک و رژه موتوری، برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می شود.

 

 

انتهای پیام/د

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در صحنه

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.