معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده تا نمایشگاه کتاب اردبیل از یکم تا ششم مهرماه امسال برگزار شود .

یاسر محمدپور، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهارداشت: برنامه‌ریزی شده تا نمایشگاه کتاب اردبیل از یکم تا ششم مهرماه امسال از ساعت 14 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شود که باید در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی از حضور ناشران مختلف از استان‌های کشور در این نمایشگاه خبر داد و افزود: 600 ناشر از استان‌های مختلف متقاضی شرکت در این نمایشگاه هستند که ثبت‌نام از متقاضیان و ناشران به اتمام رسیده و 25 ناشر فعال استانی نیز در کتار این ناشران برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی و ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تاکید بر هماهنگی هر چه بیشتر برای اجرای برنامه‌های اصلی و جنبی در این نمایشگاه تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه به صورت سراسری در استان اردبیل فرصتی در راستای ارتقای فرهنگی استان بوده که باید در زمینه برگزاری نمایشگاه اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در سطح استان انجام شده و شاهد استقبال مناسب و مطلوب مردم از این نمایشگاه باشیم.

انتهای پیام/ع

ثبت نام 600 ناشر از استان های مختلف در نمایشگاه کتاب اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.