مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: نتایج قابل تحسین آموزشی و پرورشی در سال تحصیلی گذشته رقم خورد.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،بیان داشت: در سال تحصیلی گذشته با حمایت های امام جمعه محترم و نماینده پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی، شوراها و شهرداران ورئیس کمیته برنامه ریزی،بخشداران ،دهیاران و مسول نوسازی شهرستان، شاهد رشد شاخص های فرهنگی و آموزشی بودیم.

وی در تشریح فعالیت های آموزشی مدیریت آموزش و پرورش باغملک عنوان کرد: در کنکور امسال ۶ سهمیه پزشکی، ۳ دندانپزشکی، و ۳۹ سهمیه زیرمجموعه های پزشکی در دانشگاه های برتر کشور به دست آمد. همچنین با توجه به هدایت تحصیلی درست ۳۹ نفر از دانش آموزان باغملک در دانشگاه های تربیت معلم پذیرفته شدند که برای کسب این دستاوردهای عظیم بیش از ۵۰۰ بسته کتاب های کمک آموزشی به ارزش بیش از ۱۷۶ میلیون تومان و همچنین کتب بنیاد علوی و موسسه قلم چی با ارزش ۹۶ میلیون تومان در همه مدارس متوسطه شهرستان توزیع شد.

نیک مقام در ادامه با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید در ایام ماه پربرکت محرم افزود: فعالیت های آموزشی و پرورشی امسال با شعار "مهر حسینی" آغاز شد و تمام تلاشمان را می کنیم تا در جهت تربیت فرزندانی حسینی و زینبی،شجاع،غیرتمند وایثارگر گام برداریم و انسان هایی مسولیت پذیر، متعهد و دلسوز در برابر ارزشهای انقلابی و دینی به جامعه عرضه کنیم.

 وی ضمن برشمردن اهم فعالیت های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش باغملک عنوان کرد: برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی و همچنین جشنواره احلی من العسل از مهمترین فعالیت های حوزه پرورشی در سال تحصیلی گذشته بود. وی افزود: طرح مصباح الهدی و امام شناسی با بیش از ۴۰ کارگاه در مدارس باغملک برگزار شد که درپایان ۸ رتبه استانی در رشته های قرآنی و ۵ رتبه دانش آموزی در زمینه مسابقات فرهنگی هنری کسب شد.

نیک مقام گفت: سال گذشته ۱۱ مقام استانی ورزش دانش آموزی و همچنین ۸ رتبه برتر دبیران در استان و کشور به دست آمد.

مدیر آموزش و پرورش باغملک تصریح کرد: ۲۰ پروژه آموزشی در حال احداث بین ۳۰ تا ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی در فضاهای آموزشی باغملک وجود دارد که امیدواریم با رایزنی تامین اعتبار نوسازی مدارس خوزستان تا پایان امسال به بهره برداری برسند که از این تعداد دبیرستان شهید بهشتی ابوالعباس،سید جمال میداوود، عترت دوگچه و شهید گلابوند گلابوندان در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: ۱۱ دبستان در قالب تفاهم نامه برچیده شدن مدارس کانکسی در چیدن، میداوود و قلعه تل کلنگ زنی شدند و همچنین موافقت احداث دبستان ۱۲ کلاسه رضوان در رستم آباد باغملک و همچنین ۹ کلاسه ۲۲ بهمن به دست آمد که همین جا از تلاش ها و پیگیری مهندس خادمی نماینده مردم شریف باغملک در مجلس شورای اسلامی و مهندس رضایی مدیرکل نوسازی خوزستان تقدیر می‌کنم.

نیک مقام در پایان ضمن تقدیر از تلاش های آموزشگاه های آزاد که در راستای تقویت علمی دانش آموزان تلاش کردند گفت: از همه همکارانم در آموزش و پرورش باغملک تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم با همدلی واتحاد در فضایی آرام و صمیمی شاهد رشد شاخص های علمی و تربیتی دانش آموزان در سال تحصیلی آینده باشیم.

انتهای پیام/م

بررسی عملکرد آموزش و پرورش باغملک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار