هیلاری کلینتون از آمریکایی‌ها خواست در انتخابات میان‌دوره این کشور شرکت کنند تا از این طریق بتوانند به تمایلات استبدادی دولت ترامپ پایان دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا از مردم این کشور خواست تا «تمایلات استبدادی» دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را با رأی دادن و مشارکت در انتخابات میان دوره بررسی و رد کنند.

او در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی سی» هشدار داد اگر دولت ترامپ بدون هیچ کنترلی رها شود باید منتظر پیامدهای منفی آن برای آمریکا بود.

کلینتون گفت: «اگر ما اهمیت انتخابات میان دوره ای را نادیده بگیریم، شاهد تخریب و نابودی نهادهای مهم کشور با عواقب بسیار شدید خواهیم بود.»

وی اظهار داشت نسبت به موفقیت دموکرات ها در انتخابات این دوره خوش بین است اما بدون مشارکت مردم در انتخابات این امر به سختی محقق می شود.

کلینتون معتقد است در صورت موفقیت دموکرات ها در انتخابات کنگره، با برنامه و دستورکار دقیق باید در خصوص استیضاح ترامپ تصمیم گرفت.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 به تازگی کتابی تحت عنوان «چه اتفاقی افتاده است»  منتشر کرده است و در آن نسبت به بحرانی بودن دموکراسی در کشور هشدار داده است. او در این کتاب می گوید نگرانی هایش در مورد دولت ترامپ برای مردم شناخته شده نیست. در بخش دیگری از این کتاب می نویسد: «نهادهای دموکراتیک ما تحت محاصره (دولت ترامپ) قرار دارند و ما باید نهایت توان خود را برای مبارزه با آن به کار ببندیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۱:۲۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
.برو بمیر دیگه ستمگری تا کی ای امریکای خائن و جنایتکار
آخرین اخبار