معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه مسئولان برای توسعه همه‌جانبه استان ایلام تلاش کنند گفت: چرخ توسعه ایلام به حرکت خود ادامه می‌دهد و افق روشن آن عیان است.

چرخ توسعه ایلام به حرکت خود ادامه می‌دهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام عنوان کرد: تلاش‌های استاندار محترم و مجموعه همکاران در حوزه‌های مختلف نشان از عزم جدی استان برای توسعه دارد.

وی با تشکر از وحدت و انسجام مجموعه دلسوزان استان خواستار تداوم مسیر همدلی شد و افزود: ایلام در دوران جنگ تحمیلی 8 سال از توسعه عقب افتاده است و امروز بر همه ما تکلیف است که از لحظه لحظه زمان خود در راستای توسعه استان استفاده کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گذری بر موضوع قانون منع بکارگیری بازنشستگان داشت و ادامه داد: این موضوع نبایست رویه خدمتگذاری در استانی چون ایلام را تحت شعاع خود قرار دهد.

وی یادآور شد: بنا به تاکید معاون محترم وزیر کشور و تائید نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی استاندارایلام مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نمی‌شود بنابراین، همه بایست کمک کنیم در این شرایط حساس با انگیزه و تلاش دوچندان در مسیر توسعه استان گام برداریم.

انتهای پیام/ د

توسعه شهر ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.