مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: آمر به معروف و ناهی از منکر خود باید در اجرای احکام الهی پیشقدم باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مریم شادی وند روز دوشنبه در همایش بزرگ نقش امر به معروف و نهی از منکر در تحکیم بنیان خانواده استان ایلام گفت: کسانی که به آمر به معروف و ناهی از منکر هستند باید موارد و حدود نواهی و معروف ها را شناخته و آداب و شرایط انجام ان را رعایت کنند.

وی افزود: اگر این ویژگی ها لحاظ نشود اعتماد عمومی نسبت به این مسئله دچار خدشه خواهد شد و تاثیرگزاری مثبتی به دنبال نخواهد داشت.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: فرد عامر و ناهی باید دارای سلامت رفتاری ، گفتاری و افکاری باشند و سپس اقدام به امر به معروف و نهی از منکر دیگران کند.

شادی وند اضافه کرد: هدف از انجام امر به معروف و نهی از منکر رسیدن به قرب الهی است، اهتمام به انجام این فریضه در واقع دفاع و حفاظت از حریم خداوند است.

وی با بیان اینکه اصول امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما به خوبی تبیین نشده، گفت: بی توجهی به فرامین دینی و رعایت اصول این مضامین موجب ایجاد شکاف نسلی در بین خانواده ها و جامعه می شود.

وی تاکید کرد: این فریضه بیش از آنکه در میان عموم مردم باید رعایت شود، باید از سوی کارگزاران حکومت رعایت شود تا مردم نیز به تبع آن در اجرای آن کوشش کنند.

انتهای پیام/ب

آمر به معروف خود باید در اجرای احکام الهی پیشقدم باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.