رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: استفاده از اتوبوس‌های شهری در روز اول مهر برای دانش آموزان رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ مهدی مژدهی فر رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به ارائه خدمات ناوگان اتوبوس رانی به شهروندان ارومیه در روز اول مهر، عنوان کرد: استفاده از اتوبوس‌های شهری در روز اول مهر برای دانش آموزان رایگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در ایام بازگشایی مدارس با توجه به افزایش تردد با اتوبوس ها، سازمان اقدام به تکمیل بازسازی دستگاه‌های اتوبوس کرده است، گفت: تعداد ۹۰ دستگاه از اتوبوس‌های شهری جهت ارائه خدمات بازسازی و تعمیر شده اند.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به ایستگاه‌های اتوبوس در داخل و حومه شهر ارومیه، اظهار کرد: ۲۸۰ عدد از ایستگاه‌های سطح شهر با هدف خدمات دهی بهینه به مناسبت اغاز سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگا‌ها بازسازی و رنگ آمیزی شدند.

مژدهی فر از استقرار نیرو‌های سیار و ثابت بازرسی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: بازرسان ویژه فنی برای کنترل وضعیت فنی اتوبوس‌ها و جلوگیری از فعالیت اتوبوس‌های دارای نقص فنی فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه برای دریافت انتقادات و پیشنهادات و شکایات مردمی شهروندان فعال است و همچنین شماره ۲۳۳۱۹۱۰ شماره تلفن رسیدگی به شکایات در اتوبوس‌های شهری نصب شده است.

مژدهی فر با اشاره به ساماندهی سرویس‌های مدارس، اظهار کرد: تعداد یک هزارو ۵۰۰ دستگاه خودرو جهت سرویس‌های مدارس از طریق شرکت‌های پیمانکاری تحت نظارت سازمان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه تمام سرویس‌های مدارس با مجوز سازمان تاکسی رانی برای جابه جایی مسافران تردد خواهند کرد، گفت: برای ساماندهی سرویس‌های مدارس با ۲۸ پیمانکار عقد قرارداد شده است.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اعلام اینکه برای سرویس‌های مدارس مجوز دار کارت شناسایی صادر شده است، عنوان: گشت‌هایی خودرویی سازمان بر فعالیت سرویس‌های مدارس نظارت کرده و تنها به افراد دارای کارت شناسایی اجازه تردد خواهند داد.

 

انتهای پیام/ی

 

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.