مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: برای حمایت از کامیون داران و ارائه خدمات به رانندگان ناوگان حمل بار در این استان یکهزار و ۱۱۴ حلقه لاستیک میان آنان توزیع شده است.

لاستیک کامیون دراستان بوشهر توزیع شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حمید رضا علم روز دوشنبه در نشست شورای معاونان این اداره کل افزود: این لاستیک‌ها در اندازه‌های مختلف به قیمت مصوب بین مالکان و رانندگان ناوگان عمومی توزیع شده است.

وی با اشاره به بارگیری تعداد زیادی تانکر از پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های موجود درمنطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی و لزوم پیشگیری از حوادث اظهار داشت: بزودی و با هماهنگی مسئولان این منطقه مانور ساعت صفر برای ارتقای توانمندی دستگاه‌های مسئول، آموزش و آشناسازی رانندگان حامل مواد سوختی برگزار می‌شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: با واگذاری اختیارات کمیته ایمنی حمل ونقل به این اداره کل ازاین به بعد جلسه‌های این کمیته بصورت منظم برگزارمی شود و با پیگیری و اجرای مصوبه‌ها تلاش می‌شود زمینه ارتقای هرچه بیشترمسافرت و تردد درمحور‌های ارتباطی فراهم شود.

وی در باره نوسازی ماشین آلات سبک وسنگین راهداری بوشهر گفت: باپیگیری به عمل آمده در یک سال گذشته ۶ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل سه کمرشکن، سه لودر، یک بیل مکانیکی، کمپرسی و ایسوزو و ۶ دستگاه وانت با قابلیت بالا دراختیار بخش راهداری استان قرارگرفته تا دراجرای ماموریت‌های این بخش را یاری کند.

علم در باره اعزام زائرن اربعین حسینی دراستان بوشهر اظهارداشت: تمهیدات لازم برای اعزام زائران اربعین حسینی از این استان اندیشیده شده و آنان می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای درمراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

وی اضافه کرد: مطابق هماهنگی به عمل آمده، امسال شرکت‌های حمل ونقل مسافرناوگان لازم را برای اعزام زائران به مرز‌های تعیین شده اختصاص می‌دهند و منتظر هستیم مسئولان مرز خروجی را برای استان اعلام کنند.

علم گفت: بامسئولان استان خوزستان درحال تعامل و رایزنی هستیم تا با استقرار نمایندگی بخش حمل ونقل و راهداری استان درمرز شلمچه زمینه لازم برای خدمت رسانی بهینه و بهنگام به زائران فراهم شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: درزمان اعزام زائران اربعین حسینی بخش راهداری استان با استقرار گشت‌های سبک وسنگین راهداری درمحور‌های منتهی به استان خوزستان پشتیبیانی لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر افزون بر سرویس دهی به زائران بوشهری کار حمل و نقل زائران استان‌های همجوار را نیز انجام می‌دهد یادآور شد: سال گذشته ۲۲ هزار و ۵۷۵ زائر با ۶۳۱ دستگاه اتوبوس برای شرکت درمراسم پیاده روی اربعین حسینی از استان بوشهر اعزام و ۳۵ هزار و ۹۵۱ زائر نیز با ۸۶۱ دستگاه اتوبوس به استان بازگشتند.

انتهای پیام /م

یک هزار و ۱۱۴ حلقه لاستیک کامیون دراستان بوشهر توزیع شد

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.