مدیر حوزه علمیه لرستان از تحصیل یک‌هزار و ۴۰۰ طلبه لرستانی در ۱۳ مدرسه علمیه استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   یک‎هزار و ۴۰۰ طلبه لرستان سال‌تحصیلی جدید را از اوایل مهرماه جاری در ۱۳ مدرسه علمیه سطح استان آغاز کردند.

حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، با اشاره به این‌که حوزه‌های علمیه از مراکز مهم تبلیغ دین و آموزه‌های مکتب تشیع در جهان هستند، گفت: طلاب و مبلّغان سفیران دین و مکتب اهل‌بیت (ع) هستند و باید با اخلاص و دلسوزی در راستای اشاعه فرهنگ دینی و گسترش و تعمیق معنویات در جامعه همت خود را به‌کار گیرند.

وی با اشاره به این‌که طلاب باید با جدیت، برنامه‌ریزی، علاقه و انگیزه در کسب معارف علوم حوزه کوشا باشند، اظهارکرد: طلاب باید قدر جایگاه و رسالت خود را بدانند و با تهذیب نفس، مطالعه و کسب فیض از محضر بزرگان حوزوی رسالت تبلیغی خود را به‌نحو احسن انجام دهند.

میناپور با بیان این‌که طلاب باید از همان روز‌های اول سال‌تحصیلی نظم، حضور منظم در کلاس‌ها و انجام مباحثه را در زندگی تحصیلی خود نهادینه کنند، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی، نظم، مباحثه مستمر و انجام تحقیق و پژوهش می‌توانیم شاهد رشد و شکوفایی تهذیبی و علمی در حوزه‌های علمیه باشیم.

مدیر حوزه علمیه لرستان در پایان با بیان این‌که هم‌اکنون قریب‌به یک‌هزار و ۴۰۰ طلبه در استان به فراگیری علوم حوزه مشغول هستند، یادآور شد: این طلاب در ۱۳ مدرسه علمیه با تدریس ۱۳۰ استاد حوزه فعالیت تحصیلی خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/د

تحصیل ۱۴۰۰ طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.