دادستان عمومی و انقلاب قزوین ضمن هشدار به افرادی که با بستن جاده‌ها مانع عبور کامیون‌ها می‌شوند از دستگیری ۱۵ نفر نیز در این رابطه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در جلسه با دادستان‌های مراکز کشور ضمن اشاره به ایجاد اختلال در عبور و مرور مردم توسط برخی افراد اظهار داشت: با هر فردی که در عبور و مرور و زندگی مردم اختلال ایجاد کند برخورد شده و اجازه نمی‌دهیم افراد سودجو با بستن راه‌ها و ممانعت از حرکت کامیون‌ها موجب اخلال در زندگی مردم شوند.

وی افزود: قطعاً افرادی که با بستن راه‌ها و جلوگیری و ممانعت از عبور و مرور کامیون‌ها در جاده‌ها به زندگی مردم آسیب میزنند از لحاظ قانون متخلف شناخته شده و برخورد قاطع با آن‌ها صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در ادامه ضمن اشاره به اقدامات اخیر دادستانی قزوین در برخورد با این افراد سودجو و متخلف عنوان کرد: طی امروز ۱۵ نفر از افرادی که با بستن جاده‌ها در عبور و مرور کامیون‌های استان در جاده‌ها و محور‌های استان اختلال ایجاد کرده بودند دستگیر شده و به بقیه افراد نیز هشدار می‌دهیم که در زندگی مردم اختلال ایجاد نکنند چراکه قانون با آن‌ها برخورد قاطع و سختی خواهد داشت.

انتهای پیام/پ

برخورد با عاملان مسدود کردن ترددها در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حمیدرضا میرکیانی
۱۹:۰۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
اینکه یک عده بخواهند با زور اعتصاب کنند , قانونی نیست , همه مشکل دارند ولی نباید اعتراض به مشکلات را به اغتشاش کشید , چون آشوبگری بحران را تشدید میکند , و این عمل هرگز به نفع هیچ کس نیست مگر مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمنان اسلام , مزدوران را شناسائی و مجازات کنید , هرکس در هرکجای کشور آشوبگری کند باید مجازات شود , قانوناً باید برخورد شود ....
Netherlands
مجید
۱۴:۳۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
شاید از اونور اب خط میگیرند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
راهزن اعدام شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
با بستن راه نمیشه چیزی حل کرد اونی که بار می بره حتما قسط داره نمی تونه ماشینشو بخوابونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
منظورت چيه؟ يعنى هدفتون اينه كه ماشين مردم رو به هر شكلى كه شده بخوابونين و چون از طريق بستن راه نميتونيد به اين هدف دست پيدا كنيد پس بايد دنبال راه ديگرى باشيد نه؟؟؟!!!!!