مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: کار توزیع ۴ هزار حلقه لاستیک کامیون با نرخ مصوب و دولتی از امروز در پایانه بار بندرعباس آغاز شد.

توزیع لاستیک کامیون با نرخ مصوب در پایانه بار بندرعباس آغاز شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: این تعداد لاستیک با کیفیت با هدف توزیع عادلانه و قیمت ارزان بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان درحال توزیع است.

این مقام مسوول در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اضافه کرد: هر جفت لاستیک وارداتی به قیمت ۲۱ میلیون ریال به رانندگان در پایانه بار بندرعباس تحویل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان یاد آور شد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان مهرماه امسال علاوه براین، افزون بر ۹ هزار حلقه لاسیتک دیگر به نرخ دولتی بین کامیون داران توزیع شود.

باقرجوان تاکید کرد: لاستیک‌های یاد شده تنها به بین کامیون دارانی که اقدام به بارگیری کالا می‌کنند توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: توزیع لاستیک در راستای اجرای سیاست‌های عدالت محور صنعت حمل و نقل جاده‌ای کشور و به منظور رفع مشکلات و سرعت بخشی در مطالبه‌های رانندگان صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان ابراز داشت: این اداره کل با مشارکت صنف‌های حمل و نقلی آمادگی لازم برای تامین لاستیک مورد نیاز رانندگان سراسر کشور را دارد.

باقر جوان ابراز داشت: هم اکنون انبوه لاستیک مورد نیاز رانندگان وارد پایانه بار بندرعباس شده و هیچ کمبودی در حال حاضر مشاهده نمی‌شود.

با توجه فعالیت بندرشهید رجایی، شهید باهنر و بندرلنگه، روزانه بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع کامیون، تریلی و کامیونت با هدف جابجایی کالا‌های وارداتی، صادراتی و همچنین ترانزیتی در جاده‌های مواصلاتی این استان تردد می‌کنند.

انتهای پیام/پ

بررسی مشکلات کامیون داران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.