مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: سوگواره ملی علمدار کربلا در سال جاری در دو بخش شعر و عکس با محورهای اربعین حسینی برگزار می‌شود.

برگزاری سوگواره ملی علمدار کربلا با محورهای اربعین حسینی در ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; چراغی پور مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: سوگواره  ملی علمدار کربلا به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با مشارکت ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری روابط عمومی حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار می‌شود.

چراغی پور افزود: عرض ارادت به ساحت خاندان مطهر اهل‌بیت (ع)، آشنایی بیش‌ازپیش با معارف و سیره اهل‌بیت (ع)، استفاده از ظرفیت عظیم هنرمندان ایران اسلامی در راستای خلق آثار ارزشمند دینی و آیینی به‌ویژه فرهنگ رفیع عاشورا، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی هنرمندان نوجوان و جوان از اهداف برگزاری این سوگواره است.

وی ادامه داد: تاکنون در بخش عکس حدود 828 اثر و در بخش شعر نیز حدود 335 اثر ارسال‌شده است که نشان‌دهنده استقبال بسیار خوب از برگزاری این سوگواره است.

 یادآور شد: با توجه به استقبال خوب از این سوگواره و همچنین درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان برای دومین بار متوالی زمان مهلت ارسال اثر تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا روز یکشنبه 8 مهرماه سال جاری به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

 

انتهای پیام/با

استقبال گسترده اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری از سوگواره ملی علمدار کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.