نمایندگان دموکرات آمریکا قصد دارند با کمک یک قانون صدساله جزئیات اظهارنامه مالیاتی دونالد ترامپ را منتشر کنند.

دموکرات‌ها در تلاش برای حل معمای اظهارنامه مالیاتی ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، اگر حزب دموکرات آمریکا در انتخابات میان دوره‌ای ماه نوامبر کنترل کنگره را در دست بگیرد معمای اظهارنامه مالیاتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بالاخره پایان می‌یابد. قانونگذاران دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارند از یک اساسنامه مبهم صد ساله که به رئیس کمیته مالیات کنگره اجازه می‌دهد اظهارنامه هر کسی را بررسی کند، استفاده کنند تا اطلاعات مربوط به اظهارنامه مالیاتی ترامپ که او از انتخابات ۲۰۱۶ تاکنون پنهان کرده برملا شود.

«لوید دگت» نماینده دموکرات ایالت تکزاس در مصاحبه با پولیتیکو گفت: «احتمالاً به این روش عمل خواهد شد که تمام اطلاعات گرفته و بررسی می‌شود و با توجه به نتیجه نهایی بخشی از آن یا همه آن منتشر می‌شود».

زمانیکه دونالد ترامپ نامزد شرکت در انتخابات شده بود به دلیل منتشر نکردن اظهارنامه مالیاتی‌اش مورد انتقادات گسترده‌ای قرار گرفت. اما ترامپ اسناد مربوطه را منتشر نکرد. حتی پس از اینکه او در انتخابات پیروز شد برای انتشار جزئیات اظهارنامه مالیاتی‌اش تحت فشار قرار گرفت به طوریکه تظاهرکنندگان در روز مالیات در سال ۲۰۱۷ به این موضوع اعتراض کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار