فرماندار جیرفت گفت: گازرسانی به جنوب استان کرمان و شهر جیرفت آغاز شده و طی ۴۵ روز آینده مشعل گاز در جیرفت روشن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،احمد امینی روش  فرماندار جیرفت  گفت: توجه به مسائل امنیتی در جنوب استان به طور ویژه در دستور کار ما بوده و برای فراهم کردن بستر حضور بخش خصوصی و توجه به ظرفیت‌های شهرستان در حوزه امنیتی تلاش زیادی کرده ایم.

امینی روش با بیان اینکه در جیرفت بخش خصوصی با هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری پای کار آمده و نگاه ما به اعتبارات دولتی نیست تصریح کرد: با توجه به پیشگیری و پیش بینی، هزینه‌ها را به حداقل رسانده ایم و افزایش توجه به زیرساخت‌ها در این دولت را شاهد بوده ایم و گازرسانی به جنوب استان و شهر جیرفت آغاز شده و طی ۴۵ روز آینده مشعل گاز در جیرفت روشن خواهد شد.

فرماندار جیرفت گفت: با توجه به زیرساخت‌های جیرفت از جمله فرودگاه، راه آهن، گاز و ... زنجیره توسعه در جیرفت به زودی تکمیل خواهد شد.

امینی روش با اشاره به چالش‌های شهرستان جیرفت گفت: ساماندهی و مدیریت بحران آب یکی از مسائل مهم است و اگر برنامه‌ای نداشته باشیم، با مشکل مواجه می‌شویم و فرآوری و حمل و نقل محصولات کشاورزی و تامین نهاده ها، کود، پلاستیک و ... از مشکلات جنوب است.

وی با اشاره به اینکه توجه به گردشگری و معادن در دستور کار ماست، افزود: جنگ روانی که گریبانگیر جامعه است، به شدت قشر آسیب پذیر را تحت الشعاع قرار داده و باید به این مسئله توجه کنیم.
انتهای پیام/ی

ساماندهی و مدیریت بحران آب یکی از مسائل مهم است

برچسب ها: گاز ، شرکت ملی نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار