معاون کمیته امداد آذربایجان شرقی از کسب رتبه سوم این استان در پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی در کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی، با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی گفت: از ابتدای امسال ۶۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی به این استان تخصیص یافته است.

یونس فاتح افزود: با جذب ۴۲ درصد این تسهیلات برای ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در استان آذربایجان شرقی شغل پایدار ایجاد شده است.

وی از افزایش اشتغال زایی در بین مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: با جذب کل این تسهیلات، اشتغال مدد جویان تحت پوشش به ۴ هزار نفر افزایش می‌یابد.

فاتح همچنین گفت: برای اشتغال مدد جویان در روستا‌ها از تسهیلات اشتغال روستایی یک هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال برای اشتغال خانواده‌ها تصویب شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این تسهیلات بیشتر برای رونق مشاغل دامپروری و کشاورزی، خدمات، صنایع دستی و صنعت و معدن تصویب شده است.

وی گفت: تا پایان سال گذشته با ایجاد اشتغال نزدیک به ۱۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امدد امام خمینی (ره) به خود کفایی رسیده اند.

فاتح با اشاره به اینکه در بخش صنعت و کشاورزی طرح‌های خوبی برای خودکفایی خانواده‌ها ایجاد شده است، اذعان داشت: در حوزه کشاورزی در استان آذربایجان شرقی ۱۰ هکتار مزرعه تولید زعفران ایجاد شده است.

انتهای پیام/ی

 

۱۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امدد امام خمینی (ره) ب

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.