معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری کارگاه‌های اموزشی تبلیغی خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها با هدف تقویت فعالیت‌های تبلیغی مبلغان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، گفت: کارگاه‌های آموزشی تبلیغی ویژه خواهران مبلغ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت انجام فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در جامعه و روشنگری بین آحاد مردم افزود: ارتقای سطح علمی تبلیغی مبلغان در این راستا ضروری است.

عزیزی با بیان اینکه کارگاه‌های ویژه اصول و موارد تبلیغی ویژه مبلغان خواهر در طول سال به صورت مداوم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقای سطح علمی و تقویت برنامه‌های تبلیغی و اثرگذار است.

وی بیان کرد: خواهران مبلغ هم اکنون در مدارس، حلقات صالحین بسیج، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و نهاد‌های اجرایی مشغول انجام فعالیت تبلیغی هستند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی، تبیین ارزش‌های دینی و تقویت باور و اعتقاد نسل جوان، روشنگری در برابر توطئه‌های دشمن و مقابله با آسیب‌های اجتماعی را از جمله اهداف تبلیغی مبلغان عنوان کرد.

وی با اشاره به راه اندازی جنگ نرم از سوی دشمنان و هدف قرار دادن نسل جوان اظهار داشت: بصیرت بخشی در جامعه و تقویت وحدت و همدلی راه مقابله با دسیسه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/د

برگزاری کارگاه‌های تبلیغی ویژه خواهران مبلغ لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.