خانم عفت غفاری بعنوان اولین مدیر زن شهرستان باخرز در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی معرفی گردید.

انتصاب اولین مدیر زن در باخرزبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ جواد حسن زاده فرماندار باخرز در این جلسه گفت:از آنجا که سیاست دولت تدبیر و امید استفاده از نیرو‌های جوان وبانوان در پست‌های مدیریتی است، امسال اولین زن به عنوان رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی معرفی شد و امیدواریم انتخاب خانم غفاری، نوید بخش استمرار حضور موفق بانوان در عرصه مدیریت‌های شهرستان در این بخش باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن ابراز خرسندی از انتصاب اولین مدیر اجرایی زن در شهرستان و با اشاره سیاست‌های جاری دولت تدبیر و امید در بسترسازی و حمایت از حضور بانوان توانمند و واجد شرایط در مصادرمدیریتی، افزود:این انتصاب بتواند شروع خوبی برای حضور و بروز توانایی‌های مدیریتی جامعه بانوان در شهرستان باشد.

در ادامه سنجری مدیر کل محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز با اشاره به خدمات و تلاش‌های سازمانی متبوع و ابراز رضایت از انتصاب اولین مدیر اجرایی زن شهرستان در مجموعه زیربط، در زمینه حمایت از مدیر جدید کمک به رفع نیاز‌های اداره شهرستان قول مساعد دادند؛ و از تلاش‌های مجدانه آقای محمدی مدیر سابق تقدیر نمودند.

گفتنی است در این دیدار از خدمات و تلاش‌های آقای محمدی رئیس سابق اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی  تجلیل و سرکار خانم غفاری  به عنوان رئیس جدید معرفی گردید.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

سیاست دولت تدبیر و امید استفاده از نیرو‌های جوان وبانوان در پست‌های مدیریتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.