همزمان با هفته نیروی انتظامی ۱۷۰ برنامه در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ سردار ناصر اصلانی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی امروز در جمع خبرنگاران امنیت یکی از نعمت‌های بی بدیل الهی عنوان کرد و گفت: جامعه‌ای که امنیت ندارد در واقع هیچ چیزی در آن جامعه وجود ندارد. امنیت پایه گذار اقتصاد و فعالیت‌های اجتماعی می‌باشد. پلیس مقتدر نیز باید دارای شاخصه‌های مشخص باشد، آن هم حراست، حفاظت از جان و ناموس و مال مردم در برابر قانون شکنان هست.

سردار اصلانی افزود: هفته نیروی انتظامی با شعار " پلیس مقتدر و امین مردم " و با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی عملکرد یک ساله ناجا، تقدیر و تشکر از همکاری مردم و سازمان‌های مرتبط با پلیس، رسیدگی به مشکلات و موانع پرسنل ناجا؛ نام گذاری شده است که در این هفته ۱۷۰ برنامه توسط نیروی انتظامی اجرا می‌شود.

وی تجدید میثاق با شهدا و خانواده معظم شهدا، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک، همایش پیاده روی مشترک خانواده‌ها و مردم با شعار " پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سلامت اجتماعی"، همایش کوه نوردی، دیدار و سرکشی خانواده شهدا و کارکنان بیمار و آسیب دیده، برپایی نمایشگاه‌های اطلاع رسانی خیابانی در مراکز تفریحی، همایش پلیس امنیت و اصناف، را از جمله برنامه‌های هفته ناجا برشمرد.

همچنین سردار اصلانی جشن مهر و قرائت مهر، کلنگ زنی کلانتری شهرک گلمان خانه ارومیه و ساختمان ستاد انتظامی شهرستان چایپاره، افتتاح مرکز فرهنگی شهرستان خوی، اهداء جهیزیه به نو عروسان و بازدید دانش آموزان و دانش جویان از مرکز کنترل فرماندهی را از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی در هفته ناجا عنوان کرد.

لازم به ذکر است که ۱۳ تا ۱۹ مهر ماه هفته نیروی انتظامی نام گذاری شده است.

 

انتهای پیام/پ

برنامه های  هفته نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.