مدیر حوادث و‌ فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از اختصاص و پوشش 100 دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه فروند بالگرد از کنگاور تا خسروی در ایام سفر اربعین امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صائب مدرسی مدیر حوادث و‌ فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت : 61 پایگاه فوریت‌های پزشکی شهری و جاده‌ای و همچنین یک پایگاه هوایی در استان درحال خدمات‌رسانی به هموطنان است.

وی گفت : 14 پایگاه از این تعداد در شهرستان کرمانشاه است که نسبت به گسترش شهر و افزایش جمعیت باید شمار آن افزایش یابد.

وی به فعالیت 500 تکنسین فوریت‌های پزشکی اشاره و بیان کرد: 124 شماره سه رقمی است که همگان را به یاد لحظه‌های حساس و نجات جان یک انسان می‌اندازد.

مدرسی از اختصاص و پوشش 100 دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه فروند بالگرد از کنگاور تا خسروی در ایام سفر اربعین امسال خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه این نشست، افزود:‌ 2 بیمارستان صحرایی در خسروی و یک بیمارستان صحرایی در سرپل‌ذهاب در ایام‌ اربعین مستقر می‌شود.

آن‌طور که بهمن روشنی می‌گوید، بیمارستان قصرشیرین برای خدمت درمانی به زائران آمادگی کامل دارد.

وی افزود: بیمارستان‌های امام رضا (ع)‌، آیت‌الله طالقانی، امام حسین (ع) و ۵۲۰ ارتش به عنوان پشتیبان ظرفیت‌های لازم را برای پذیرش بیماران در مدت این رویداد فراهم کرده‌اند .

 

 

انتهای پیام/د

61 پایگاه فوریت‌های پزشکی شهری و جاده‌ای درحال خدمات‌رسانی به هموطنان

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.