امام جمعه مهریز:

آمریکا با شکست تحریم‌ها دوباره از ملت ایران سیلی خواهد خورد

امام جمعه مهریزگفت: آمریکا بار‌ها از جمهوری اسلامی سیلی خورده است و ان شاء الله پس از شکست تحریم‌ها از ملت ایران دوباره سیلی خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در مسجد ولیعصر (عج) مهریز، میعادگاه نماز جمعه شهرستان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، تجمع بسیجیان سراسر کشور را نمایش وحدت و انسجام ملی و تزریق اعتماد وا مید به جامعه دانست و گفت: روشنگری‌های رهبر فرزانه انقلاب در تجمع صدهزار نفری بسیجیان در استادیوم آزادی نمادی از شکوه و اقتدار بود.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند که آمریکا بار‌ها از جمهوری اسلامی سیلی خورده است و ان شاء الله با شکست تحریم‌ها در برابر عزم و اراده مستحکم مردم، از ملت ایران، دوباره سیلی خواهد خورد و این تجمع چند صد هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور نشان دهنده آمادگی همه جانبه بسیج برای حل مشکلات و کمک به دولت و نیز حفاظت از آرمان‌های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی است.

امام جمعه مهریز همچنین خاطرنشان کرد: باید مراقب شبکه‌ها و رسانه‌های بیگانه که مانند سلاح شیمایی کشنده، اذهان مردم و جوانان ما را هدف قرار داده اند باشیم. رهبری به دشمنان هشدار دادند و آب پاکی را روی دست کسانی ریختند که مخالف شعار مرگ بر آمریکا هستند و آرزوی دوستی و همپالگی با دشمنان اسلام و قرآن را در سر می‌پرورانند؛ گفتند تا جان در بدن دارم نمی‌گذارم این کشور مستقل و عزتمند تسلیم ابرقدرت‌ها شود.

محی الدینی با تسلیت سالروز شهادت مظلومانه امام زین العابدین (ع) در ۲۵ محرم الحرام و ۱۳ مهرماه در وصف مقام والای این امام بزرگوار تاکید کرد: با افشاگری‌های امام زین العابدین (ع) و رسوا کردن حکومت نفاق و دورویی امویان، از به فراموشی سپرده شدن واقعه بزرگ عاشورا ممانعت کردند، ایشان اسوه کامل تواضع در برابر مردم، تکریم فقرا و نیز زهد و بردباری بودند. 

وی ضمن گرامیداشت آغاز هفته نیروی انتظامی از نیرو‌های خدوم و زحمتکش انتظامی شهرستان قدردانی کرد و اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) می‌فرمایند سلامتی و امنیت از مهم‌ترین نعمت هاست و امنیت اگر نباشد بسیاری از پیشرفت‌ها صورت نخواهد گرفت.

خطیب نماز جمعه مهریز افزود: نیروی انتظامی باید سالم و امین مردم باشد، باید سریع و به هنگام اقدام کند و با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد قاطع داشته باشد. اگر مجرمان و خاطیان از نیروی انتظامی که مجری امنیت در کشور هستند هراسی به دل نداشته باشند، در ارتکاب جرم، جری‌تر شده و در تمام زمینه‌ها مخل آرامش و آسایش مردم می‌شوند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.